Heeft iemand ervaring met deze kabel?
Beetje duur voor een vluchtig experiment, dus vandaar jullie meningen gevraagd.
Dank en groet,
Ramon
Lava L van Intertechnik.de
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Re: Lava L van Intertechnik.de
Wat verwacht je ervan
Met dit soort dingen heb ik altijd het idee dat je je geld aan de verkeerde kant aan het uitgeven bent. Als je ergens verbetering in wil brengen met kabel, omdat je niet helemaal tevreden bent, had je dat geld denk ik beter in andere apperatuur kunnen steken imho...
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
Wie zegt dat ik ontevreden ben?
Ben gewoon bezig mijn set te complementeren en ben nu al rete tevreden.
Maar heb oude, ranzige bruine speakerdraad liggen die ik wil vervangen om het geheel wat te fatsoeneren en als het nog wat beter gaat klinken (marginale verbetering)dan is dat meegenomen.
Denk niet dat ik met een Marantz CD-7 en een Electrocompaniet ECI4 verbonden door een HMS Sestetto MKII XLR en de Eros MKii van speakerbuilder.net snel op zoek moet naar iets beters.
groetjes,
Ramon
Ben gewoon bezig mijn set te complementeren en ben nu al rete tevreden.
Maar heb oude, ranzige bruine speakerdraad liggen die ik wil vervangen om het geheel wat te fatsoeneren en als het nog wat beter gaat klinken (marginale verbetering)dan is dat meegenomen.
Denk niet dat ik met een Marantz CD-7 en een Electrocompaniet ECI4 verbonden door een HMS Sestetto MKII XLR en de Eros MKii van speakerbuilder.net snel op zoek moet naar iets beters.
groetjes,
Ramon
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Nee, oke, dat snap ik 
Maar wat verwacht je van deze kabel t.o.v iets van 10 euro/meter (wat imho ook nog een stevige prijs is). Persoonlijk zou het dan toch wel heel erg speciaal moeten zijn om de meerpijs waard te zijn. als je 10 meter nodig hebt, kun je voor het extra geld t.o.z 10 euro/meter toch echt nog wat leuks kopen (400 euro is nu niet echt weinig).
Maar wat verwacht je van deze kabel t.o.v iets van 10 euro/meter (wat imho ook nog een stevige prijs is). Persoonlijk zou het dan toch wel heel erg speciaal moeten zijn om de meerpijs waard te zijn. als je 10 meter nodig hebt, kun je voor het extra geld t.o.z 10 euro/meter toch echt nog wat leuks kopen (400 euro is nu niet echt weinig).
Als het om dit soort bedragen gaat zou ik toch eerst willen luisteren of het ook brengt wat je ervan verwacht. Je kan de kabel waarschijnlijk niet meer verkopen voor die prijs (reken om minimaal de helft), dus het lijkt me een prijzig experiment.
Canare heeft ook leuke kabels voor niet al teveel geld. 4S8 of 4S11 bijvoorbeeld.
Ik zou ook eens kijken op de tweedehands markt.
Canare heeft ook leuke kabels voor niet al teveel geld. 4S8 of 4S11 bijvoorbeeld.
Ik zou ook eens kijken op de tweedehands markt.
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
