toetertje schreef:Inmiddels heb ik alle onderdelen binnen die ik nodig heb.
Toch zit het mij niet lekker, dat de versterkers dan alleen via een trigger aan kunnen.
Misschien toch een manier verzinnen, dat ik een trigger en een standby schakelaar in de versterkers krijg.

Dat kan ook prima hoor met een DPDT relais kun je een knop en een trigger ingang gebruiken. Even uitgaande dat de meeste trigger uitgangen 12v zijn, zou je met een eenvoudig 12v relais dat al kunnen maken.
Deze bijvoorbeeld,
https://www.audiophonics.fr/en/relays/n ... -4058.html, die laat zich al met 15mA schakelen. dat kunnen de meeste trigger uitgangen wel aan (wel een flyback diode gebruiken op het relais).
Als je de massa van de trigger input vrij houd van de behuizing krijg je ook geen groundloop problemen.
Dat heb ik hier ook gedaan en de plop is dan trouwens niet meer waar te nemen
