Logitechmediaserver Material Skin
Moderator: Beheerdersteam
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Jawel, dan moet je een switch/inschakeling van een service doen, en dan gaat dat prima.
Maar dan gebruik je de interface van ROON, en beter krijg je niet.

Re: Logitechmediaserver Material Skin
Hmmmm ik krijg het niet voor elkaar ,je bedoeld gewoon de 3 puntjes naast de track toch?hannesie schreef:Bij de favorieten zetten deed ik dan altijd met de oude opzet en de PC, daar kon ik makkelijk met de scherm opzet dat selecteren.rikpost schreef:Ik heb hem er ook op zitten integreert ook mooi met TIDAL .
Echter lukt het hier ook niet om een album of track in een afspeellijst op te slaan of onder favorieten te zetten .
Iemand een ideetje
Ik heb het even geprobeerd, en als je op de oude wijze dat bij de favorieten zet zie ik het wel bij de material terug.
up.jpg Er is dus net een update.![]()
YEPP!!
Net even gekeken, bij een bestand kun je de 3 boven elkaar staande punten aan klikken en dan zie je een sub menu, en onder in staat er weer een markering met 3 punten horizontaal, en dan kun jet het selecteren voor de Favorieten.!!
Er zijn zeker mogelijkheden.
Daar heb ik dan wel de mogelijkheid om het bij favorieten te zetten ,echter ik vind hem er niet in terug !
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Ik heb hem ! De nu speelt knop heef een dubbele functie .
Wanneer je die langer vast houd kom je wel in een ander menu waar je de track op kunt slaan of desgewenst het album van de track .
Dan vind je hem wel terug onder favorieten bij TIDAL zelf .
Wanneer je die langer vast houd kom je wel in een ander menu waar je de track op kunt slaan of desgewenst het album van de track .
Dan vind je hem wel terug onder favorieten bij TIDAL zelf .
Re: Logitechmediaserver Material Skin
OK, je hebt het dus in combi met Tidal.
IK had bij de material deze opties.
IK had bij de material deze opties.
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Die optie werkte niet kreeg je ok geen melding van.
Maar je kon hem ook niet terugvinden
Maar je kon hem ook niet terugvinden
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Gouden hansjeshannesie schreef:Bijzonder, maar mij lukte het wel.
Nou ja het werkt nu .......dus !
Maar bedankt voor de hulp
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Even een vraagje, ik heb nu dus een Mac mini met daar LMS op geïnstalleerd, maar nu heb ik nog geen account in gevuld, maar ik tref geen material aan, sowieso minder plug-in's in het totaal.
Zijn er nog andere mensen, die de boel via Apple hebben draaien? de server dus ?
Zijn er nog andere mensen, die de boel via Apple hebben draaien? de server dus ?
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Oei
Ik zou LMS even op een Mac moeten installeren.
Ik had trouwens vandaag in Daphile een waarschuwing dat er een update voor Material is.
Ik zou LMS even op een Mac moeten installeren.
Ik had trouwens vandaag in Daphile een waarschuwing dat er een update voor Material is.
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Lijkt me wel minder wat betreft de mogelijkheden.
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Je moet zelf bij de plug-ins onderin de url voor Material invullen. Alleen krijg ik bij het installeren een melding bad repository
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Jij bedoelt deze opzet neem ik aan?
https://github.com/CDrummond/lms-materi ... nformation
Dan ook interessant, Ik heb al aardig wat gedaan, maar hij blijft in slaap vallen.
https://github.com/CDrummond/lms-materi ... nformation
Dan ook interessant, Ik heb al aardig wat gedaan, maar hij blijft in slaap vallen.
Re: Logitechmediaserver Material Skin
Nu dat maar eens geprobeerd , maar dat Apple zo aangenaam is kan ik niet zeggen, met een regeltje knippen en plakken kan ik dan nog wel leven, maar de waarschuwing en het niet duidelijk krijgen is niet echt gebruiksvriendelijk, onderin kun je dan met wat moeite dit er in plakken, en vervolgens geeft hij na het zoeken waarom die dan niet doorgaat om een regeltje helemaal bovenin.
en dan krijg je niet in de gaten waarom het niet kan en op een totaal andere plaats zie je dan een cijfertje, wat mogelijk verband houd met plug-in's. En dan doe je het maar eens eerst zonder die plug-in, maar dan blijkt dat hij niet weet wat een flac formaat is, zeker alleen alac o.i.d.
Ik heb nu in de smiezen dat beide opties niet werken en feitelijk bedoeld zijn voor versie 7.9
Maar ik hou hem wel uit de slaap!!
Dit is problemen opzoeken op een Apple-tje. We gaan het eens proberen met Linux, Vortexbox moet ook kunnen lijkt mij.
Ik heb nu in de smiezen dat beide opties niet werken en feitelijk bedoeld zijn voor versie 7.9
Maar ik hou hem wel uit de slaap!!
Dit is problemen opzoeken op een Apple-tje. We gaan het eens proberen met Linux, Vortexbox moet ook kunnen lijkt mij.
