Logitechmediaserver Material Skin

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door rikpost »

Werk dat ook met Logitech duet bv ?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

Jawel, dan moet je een switch/inschakeling van een service doen, en dan gaat dat prima.
squeeze.jpg
Maar dan gebruik je de interface van ROON, en beter krijg je niet. :lol: :think: :sure:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door rikpost »

Okey ,hoor daar veel positieve berichten over!
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door rikpost »

hannesie schreef:
rikpost schreef:
Ik heb hem er ook op zitten integreert ook mooi met TIDAL .
Echter lukt het hier ook niet om een album of track in een afspeellijst op te slaan of onder favorieten te zetten .
Iemand een ideetje :think:
Bij de favorieten zetten deed ik dan altijd met de oude opzet en de PC, daar kon ik makkelijk met de scherm opzet dat selecteren.

Ik heb het even geprobeerd, en als je op de oude wijze dat bij de favorieten zet zie ik het wel bij de material terug.
up.jpg Er is dus net een update. :mrgreen:


YEPP!!
Net even gekeken, bij een bestand kun je de 3 boven elkaar staande punten aan klikken en dan zie je een sub menu, en onder in staat er weer een markering met 3 punten horizontaal, en dan kun jet het selecteren voor de Favorieten.!!
Er zijn zeker mogelijkheden.
Hmmmm ik krijg het niet voor elkaar ,je bedoeld gewoon de 3 puntjes naast de track toch?
Daar heb ik dan wel de mogelijkheid om het bij favorieten te zetten ,echter ik vind hem er niet in terug !
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door rikpost »

Ik heb hem ! De nu speelt knop heef een dubbele functie .
Wanneer je die langer vast houd kom je wel in een ander menu waar je de track op kunt slaan of desgewenst het album van de track .
Dan vind je hem wel terug onder favorieten bij TIDAL zelf .
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

OK, je hebt het dus in combi met Tidal.

IK had bij de material deze opties.
3.jpg
3h.jpg
fav.jpg
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door rikpost »

Die optie werkte niet kreeg je ok geen melding van.
Maar je kon hem ook niet terugvinden
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

:-# Bijzonder, maar mij lukte het wel.
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door rikpost »

hannesie schreef:
:-# Bijzonder, maar mij lukte het wel.
Gouden hansjes :lol:
Nou ja het werkt nu .......dus !
Maar bedankt voor de hulp
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

Even een vraagje, ik heb nu dus een Mac mini met daar LMS op geïnstalleerd, maar nu heb ik nog geen account in gevuld, maar ik tref geen material aan, sowieso minder plug-in's in het totaal.

Zijn er nog andere mensen, die de boel via Apple hebben draaien? de server dus ?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door FR_Aad »

Oei
Ik zou LMS even op een Mac moeten installeren.


Ik had trouwens vandaag in Daphile een waarschuwing dat er een update voor Material is.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

Klopt, heb de update wel op de FriendlyArm
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

:-({|= Ben benieuwd of jij het wel krijgt, dat material.
Lijkt me wel minder wat betreft de mogelijkheden.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door FR_Aad »

Je moet zelf bij de plug-ins onderin de url voor Material invullen. Alleen krijg ik bij het installeren een melding bad repository
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

Jij bedoelt deze opzet neem ik aan?

https://github.com/CDrummond/lms-materi ... nformation
Dan ook interessant,
ios.jpg
Ik heb al aardig wat gedaan, maar hij blijft in slaap vallen. :shock:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Logitechmediaserver Material Skin

Bericht door hannesie »

Nu dat maar eens geprobeerd , maar dat Apple zo aangenaam is kan ik niet zeggen, met een regeltje knippen en plakken kan ik dan nog wel leven, maar de waarschuwing en het niet duidelijk krijgen is niet echt gebruiksvriendelijk, onderin kun je dan met wat moeite dit er in plakken, en vervolgens geeft hij na het zoeken waarom die dan niet doorgaat om een regeltje helemaal bovenin.
ongein.jpg
en dan krijg je niet in de gaten waarom het niet kan en op een totaal andere plaats zie je dan een cijfertje, wat mogelijk verband houd met plug-in's. En dan doe je het maar eens eerst zonder die plug-in, maar dan blijkt dat hij niet weet wat een flac formaat is, zeker alleen alac o.i.d.

Ik heb nu in de smiezen dat beide opties niet werken en feitelijk bedoeld zijn voor versie 7.9
Maar ik hou hem wel uit de slaap!!

Dit is problemen opzoeken op een Apple-tje. We gaan het eens proberen met Linux, Vortexbox moet ook kunnen lijkt mij.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”