Het is de nc500mp in een mooi kastje van Ghent audio.
Waar ik bang voor was, was dat het geluid voor mij wat te schoon zou zijn,
en dat ik niet betrokken zou raken met muziek. Nou, dat viel mij dus heel erg mee.
Schoon is het zeer zeker, en het is niet zo vlak als de icepowers die ik heb gehad.
Ik had dus al wat vaker klasse D versterkers gehad, maar daar had ik helemaal geen gevoel bij.
Tot zover het goede verhaal. Wat ik wel heel erg jammer vind, is dat de versterkers een kleine
inschakelplop hebben, en een behoorlijke uitschakelplop. Nu sta ik dus in tweestrijd. Het geluid
bevalt mij wel, maar die plop...
