Alternatief voor AEG selen-gleichrichter m2 x 385 c 125 (AZ12)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Alternatief voor AEG selen-gleichrichter m2 x 385 c 125 (AZ12)
Denk eerder dat de elco's ook vernieuwd moeten worden. Die gaan geen eeuwigheid mee.
Ok, dan zal ik daar ook eens naar kijken ik heb een onderdelen boek besteld met de schemas.
Dat dan eerst maar even afwachten....
Dat dan eerst maar even afwachten....
Om zp'n vraag te beantwoorden hebben ze een voltmeter uitgevondenMarienk schreef:Update, Ik heb de diode en de weerstand binnen, echter er komt nu wel heel ietsgeluid uit maar echt minimaal. Maar wel een stuk meer gebrom.. Kan het zijn dat de weerstand te hoog is?
Wat vindt je voor en na de weerstand ?
Anne
434 voor de weerstand en en 428v na de weerstandAh!buis schreef:Om zp'n vraag te beantwoorden hebben ze een voltmeter uitgevondenMarienk schreef:Update, Ik heb de diode en de weerstand binnen, echter er komt nu wel heel ietsgeluid uit maar echt minimaal. Maar wel een stuk meer gebrom.. Kan het zijn dat de weerstand te hoog is?![]()
Wat vindt je voor en na de weerstand ?
Anne
Da's nog geen 1% verlies, niks teveel.Marienk schreef:434 voor de weerstand en en 428v na de weerstandAh!buis schreef:Wat vindt je voor en na de weerstand ?
Anne
dan op zoek naar een paar condensators
Beter eerst een tekening maken hoe de voeding in elkaar zit.Kunnen we zien wat mogelijk is, want dezelfde condensatoren vinden zal wel niet gaan.
Anne
Anne
Ik zal eerst de technischehandleiding afwachten. met schemas.Ah!buis schreef:Beter eerst een tekening maken hoe de voeding in elkaar zit.Kunnen we zien wat mogelijk is, want dezelfde condensatoren vinden zal wel niet gaan.
Anne
Die heb ik besteld komt met de post....
Dus dat zal wel na de kerst worden vrees ik.