Ik heb hier de RSS265 maar daar zul je moeilijk zo'n opnemer tussen de conus en spider gepropt krijgen. Zul je dan verderop op de conus moeten plakken.Ik ben bezig met een dual sub met de Dayton RSS210 en een analoge setup.
Analoge MFB/servobass systemen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Analoge MFB/servobass systemen
Re: Fusion MFB/servobass controler
Tis niet een heel duidelijk plaatje maar volgens mij is die hoek A rond de 45 graden ? Past daar de ClingOn C2 die ik je gestuurd hebt goed tussen ?Rob Dingen schreef:Ik ben bezig met een dual sub met de Dayton RSS210 en een analoge setup.
Analoge MFB/servobass systemen
Teneinde alles omtrent MFB/Servo beter terug te kunnen vinden hebben we sinds vandaag hier een eigen plekje:
Actieve Luidsprekerelektronica
Actieve filters, DSP, MFB / servo controlled.
Actieve Luidsprekerelektronica
Actieve filters, DSP, MFB / servo controlled.
Laatst gewijzigd door motoindo op di 01 dec 2020, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Rob Dingen
- Contacteer:
Re: Fusion MFB/servobass controler
Ja dat past perfect.motoindo schreef:Tis niet een heel duidelijk plaatje maar volgens mij is die hoek A rond de 45 graden ? Past daar de ClingOn C2 die ik je gestuurd hebt goed tussen ?Rob Dingen schreef:Ik ben bezig met een dual sub met de Dayton RSS210 en een analoge setup.
dayton.rss210.jpg
Welke tape gebruik je daar eigenlijk voor en blijf die op lange termijn vast zitten?
Rob
Nee, wel geprobeerd maar weer laten varen om twee redenen:Shadow schreef:Volgens mij gebruikt Chris UHU 2 componenten lijm...
- De boel kan dan niet meer zonder schade los, niet handig zolang er nog geëxperimenteerd wordt.
- 2K lijm niet altijd blijft zitten op gecoated oppervlakken.
Ik heb deze tape liggen:
https://www.3mnederland.nl/3M/nl_NL/com ... 499&rt=rud
Neem aan dat dat ook wel werkt.
Denk het wel, ziet er goed uit.jvenema schreef:Ik heb deze tape liggen:
Ter info : er lopen wat experimenten met een afgeschermde coax voor aansluiting van de StarBass en ClingOn opnemers met als doel de gevoeligheid voor RF te verminderen, zodra die afgerond zijn gaan de bestellingen op de post.
Tot nu toe wel, kwestie van goed monteren. Ben ook erg benieuwd naar de resultaten van Shadow zijn subje, proof is in the eating...
viewtopic.php?f=3&t=29205&e=1&view=unread#p1984986
Laatst gewijzigd door motoindo op zo 10 jan 2021, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Het ziet er heel mooi uit iigmotoindo schreef:Tot nu toe wel, kwestie van goed monteren. Ben ook erg benieuwd naar de resultaten van Shadow van subje, proof is in the eating...
De sensor monteren op de oudere SDX12 is niet makkelijk met de Clingon 90⁰. Daar wordt wel aan gewerkt voor een oplossing - een Clingon 45⁰ zou kunnen maar de drivers zijn fysiek ook echt nét anders en ik ben bang voor kleine verschillen - zichtbaar of hoorbaar - dus er moeten eerst 2 identieke drivers zijn.