Animo check Composiet Amplifier Mk2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
viewtopic.php?p=1977734#p1977734
Pjotr schreef:Hallo jongens (voor zover ik weet geen meisjes),
De MK2 gaat echt nog wel komen. Draait op de achtergrond beslist nog mee. Die is eigenlijk ook veel spannender qua ontwerp, maar dat is wel heel veel meer werk. Ik kreeg via de mail zoveel vraag nog naar de MK1 dat ik deze even prioriteit heb gegeven. Kan dan wel een nieuwe batch printen bestellen maar vond het toch wel de moeite waard om even de bezem er door te halen. Ook omdat de oorspronkelijke LM49990 opamp niet meer in productie is en velen van V1 een multichannel versie hebben gebouwd. Dan is gebalanceerd toch handiger.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Net weer even dit topic doorgelezen......
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Mooi! Maar je bedoeld denk ik de MK1 - V2?
De printen daarvan zijn onderweg hier naar toe met DHL Express Priority. Ik verwacht ze maandag binnen. Ik stuur de degenen die aangemeld hebben een nog PB met nadere gegevens e.d. Willen jullie de BOM checken in de openingspost? Niet alles is/blijft constant op voorraad bij Mouser. Dat verloopt steeds en dan kan dat als nog gecorrigeerd worden met een alternatief.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Beide uiteraard!
De grote jongen heeft uiteraard de voorkeur,die kan tenslotte alles hier aansturen.
De grote jongen heeft uiteraard de voorkeur,die kan tenslotte alles hier aansturen.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Ja dat is waar. Maar de animo voor de V1 was even behoorlijk groter
Je kunt trouwens de V1 ook bruggen voor 8 ohm. Dan heb je 150W. Voor 4 ohm heeft dat helaas geen zin i.v.m. de interne stroombeveiliging van de LM3886.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Persoonlijk heeft een versterker met een dergelijk vermogen voor mijzelf geen prioriteit. Gezien de grote hoeveelheid werk die er in gaat zitten, andere prioriteiten en nog wat secundaire redenen is dit daarom qua prioriteit op dit moment naar de achtergrond geschoven. Bovendien maken ontwikkelingen als de Purify amps het ook minder urgent.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Zo'n Prurify is net als alle Hypex en ook Holton versterkers: plug and play. De Holton mag je dan in ieder geval nog even afstellen, heb je toch het idee dat je wat gedaan hebt… Jouw versterker is een echte diy-versterker waarvoor je niet een bodemloze put kennis voor nodig hebt om hem te bouwen. Ik zou het voor de diy-ers jammer vinden als jouw project een zachte dood sterft.Pjotr schreef:Persoonlijk heeft een versterker met een dergelijk vermogen voor mijzelf geen prioriteit. Bovendien maken ontwikkelingen als de Purify amps het ook minder urgent.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Bij mij ligt al een tijd (jaren) een concept voor een Class-D versterker op de plank.
Dat kan wel semi DIY, waarvan een aantal (hoofd) componenten zelf gemonteerd kunnen worden.
Dat kan wel semi DIY, waarvan een aantal (hoofd) componenten zelf gemonteerd kunnen worden.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Voor de Purify kan ik niet spreken maar dit is zeker complexer dan de Holton. I.d.d. de lol van het zelf helemaal opbouwen geven die versterkers niet. Hij staat hier voor een groot gedeelte al op de plank. Punt is ook wel tijd. En zoals je weet gaat 90% van de tijd in de laatste 10% zitten... Het is beslist een majeur project, maar kost ontzettend veel tijd en dat gaat dan weer ten kostte van andere zaken zoals een MFB subje wat er ook al lang, zo niet langer, ligt. En een leuke set bij de TV, met uiteraard CA ampjesLeeuwarden schreef:Zo'n Prurify is net als alle Hypex en ook Holton versterkers: plug and play. De Holton mag je dan in ieder geval nog even afstellen, heb je toch het idee dat je wat gedaan hebt… Jouw versterker is een echte diy-versterker waarvoor je niet een bodemloze put kennis voor nodig hebt om hem te bouwen. Ik zou het voor de diy-ers jammer vinden als jouw project een zachte dood sterft.Pjotr schreef:Persoonlijk heeft een versterker met een dergelijk vermogen voor mijzelf geen prioriteit. Bovendien maken ontwikkelingen als de Purify amps het ook minder urgent.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
viewtopic.php?f=7&t=11804&p=1483497Leeuwarden schreef:Welke KT88?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Oh ja, toen er nog dinosauriërs rondliepen…Henkjan schreef:viewtopic.php?f=7&t=11804&p=1483497Leeuwarden schreef:Welke KT88?
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Echt waar?pappaleo schreef:12 aug 2010
Dat geeft mij rust!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Zou er nu toch maar eens aan beginnen… voordat je het weet is de techniek achterhaald… 
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
De techniek niet, de onderdelen zul je bedoelen. Maar Dinosauriërs zijn toch al uitgestorven? Gebruikte onderdelen zijn alleen nog in een museum te vinden.Leeuwarden schreef:Zou er nu toch maar eens aan beginnen… voordat je het weet is de techniek achterhaald…
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
ik noem dat "schuur"Pjotr schreef:De techniek niet, de onderdelen zul je bedoelen. Maar Dinosauriërs zijn toch al uitgestorven? Gebruikte onderdelen zijn alleen nog in een museum te vinden.Leeuwarden schreef:Zou er nu toch maar eens aan beginnen… voordat je het weet is de techniek achterhaald…
