Och die 25 cm t.o.v. van de honderd meter op de trafo en kabel naar je speakers toe
Ja dat is waar
En voor wat het plaatsen van je knoppen mening verschillen en het is jouw versterker
Zo is het Bert, anders wordt het zo'n eenheidsworst he.
Sommige vinden 1 knop al genoeg, het had zelfs zonder knoppen op de voorkant gekund, maar dat doen we niet, er moet wat bling bling op zitten.
Ja Moet wat bling op
Anders is het een lade uit een Commode ofzo
Anne Demo Willy61 weet jij nog hoe dat zit v.w.b het Relais
Helaas Bert,weet het niet heb die printen nog nooit gebruikt.
De mijne zijn zelfbouw en mijn relais zit op de timer print naast het HS relais.
Dat blauwe ding TAKAMISAWA is het automaat relais.
Verdorie Peter, als het er zo uit gaat zien gaat het een schitterend apparaat worden. Klassiek en toch modern.
Ik probeer het zo dicht mogelijk te benaderen, Heb van opa Bert de afstand bedienbare volumeregeling overgenomen van ALPS en die ga ik er nog inbouwen net als de aan/uit op de afstand bediening. Bedenk me net dat de aan/uit draaischakelaar er ook niet in hoeft
Verdorie Peter, als het er zo uit gaat zien gaat het een schitterend apparaat worden. Klassiek en toch modern.
Ik probeer het zo dicht mogelijk te benaderen, Heb van opa Bert de afstand bedienbare volumeregeling overgenomen van ALPS en die ga ik er nog inbouwen net als de aan/uit op de afstand bediening. Bedenk me net dat de aan/uit draaischakelaar er ook niet in hoeft
Oh, Bert doet maar goede zaken. Toch fijn dat je op dit forum wat voor elkaar kan betekenen.
Heb inmiddels alle onderdelen gevonden maar deze zenerdiode 1N4085 kan ik nergens vinden.
Ik zoek iets bij EOO, Tessatronic of Reichelt.
Is er een vervanger voor?
Heb inmiddels alle onderdelen gevonden maar deze zenerdiode 1N4085 kan ik nergens vinden.
Ik zoek iets bij EOO, Tessatronic of Reichelt.
Is er een vervanger voor?
Ik had er al een tweede onder vermeld, Z4KE200A van Vishay, oa bij Mouser.
Het is dus een 1,5W 200V zener.
Anne
Vandaag met chassis bezig geweest en de grotere buisgaten in het buitenste chassis gemaakt, het binnenste chassis staat zo'n 5mm onder het normale chassis zodat de buisvoet met de pennen net onder het chassis valt.
Vandaag het chassis ge glasparelstraalt maar niet de stukken waar hout overheen komt of waar de ringkern trafo's staan.
Alle verzonken schroeven vallen weg onder het hout, dus geen schroeven zichtbaar.
De schroeven staan alleen schots en scheef De een wat dieper als de ander
De sleuven moeten wel allemaal in dezelfde hoek staan Peter pas dan is het goed
Denk er aan hoor, we gaan niet mierenneuken hier, welke schroeven bedoel je?
Gaan we zeuren Bert?
Hij baalt dat hij nog niet aan het werk kan, jaloezie.