Alle 44 losse onderdelen zijn bijna gereed, ik word afgelopen week helemaal gek van alle hoeken die ik moest zagen, waarschijnlijk zal ik toch met de lijm en schuurmachine nog wat randjes weg moeten werken , maar het vordert
gestaag. De laatste foto was mijn plaaggeest van de afgelopen week
Voor de liefhebbers nog een paar foto’s , vandaag een mal gemaakt om de verschillende segmenten aan elkaar te lijmen. Op deze manier kan ik de facetkanten toch met een lijmklem klemmen.
ik heb niets te melden, behalve respect. En dank, dat je de moeite neemt voor ons om foto's te maken en te delen. Echt een zeer mooie toevoeging op het forum, dit topic. Thanks en succes!
De bloeddruk kan weer naar beneden ,de eerste facetkanten van de voorzijde zijn onderling verlijmd en gelukkig is het resultaat wat ik verwacht had. Op de tweede foto heb ik een lijmnaad geschuurd, dat gaat goed komen
Niet een materiaal dat je snel in je schuurtje verwerkt, laat staan op dit niveau met al die complexe hoeken
Het bewerken van corian is goed te doen met mijn festool zaagtafel en bovenfrees, het toerental niet te hoog anders wordt het te warm en wordt het zacht
@franks: zou je ajb die foto's willen uploaden naar t forum, als de lui bij myalbum besluiten wat te veranderen aan hun site zien wij hier niets meer (ja dat is helaas al veel te vaak gebeurd, zelfs bij betaalde diensten)
@franks: zou je ajb die foto's willen uploaden naar t forum, als de lui bij myalbum besluiten wat te veranderen aan hun site zien wij hier niets meer (ja dat is helaas al veel te vaak gebeurd, zelfs bij betaalde diensten)
Ga ik doen, ik zal ze er allemaal nog een keer opzetten
Ga ik doen, ik zal ze er allemaal nog een keer opzetten
Na veel passen, meten,opnieuw passen en weer meten en nog meer zagen, heb ik de beide voor en achterzijdes met facetten in elkaar gelijmd. De beide voorzijdes zijn nu aan de basis gelijmd, hier en daar wat bij repareren met lijm, maar het komt goed.