Hoe is het met de camper? ligt een beetje stil heb ik het idee?
En ik mis de Leonberger of vraag ik nu iets...
Moderator: Beheerdersteam
Ik zag het, maar door onbekende reden kreeg ik de datum niet bij de fotos, ik zag op de telefoon later dat de laatste insta-update van een week geleden is, maar het YT kanaal waar ik meer keek is al 8 maanden stil...Henkjan schreef:Op insta is de voortgang van de camper te volgen
die witte truck met alleen cabine?Shadow schreef:.... de laatste insta-update van een week geleden is, ...
Nou,....vragen.......het was meer een aankondiging dat je hem gewoon kwam ophalen om te lenenLeeuwarden schreef:Of had ik dat al gevraagd?
Leeuwarden schreef:Oh ja, dat was het!
Ken dat met die bakbeesten, worden meestal niet oud helaas, we hadden een Boerboel in de vriendenkring, is ook maar 5 geworden met moeite...zondeMechanicalAnimal schreef:
Maar inderdaad @Shadow......onze grote lieve Baldr is er helaas niet meer. Dat is inmiddels al een tijd terug, 24 september 2018. Door een aantal mankementen hebben wij hem helaas, nog geen week voor zijn vijfde verjaardag, moeten laten inslapen. We missen hem vreselijk.
Daar krijg je pb van als ik daar mee start, had ik beloofdMechanicalAnimal schreef:Eerst straks even op zoek naar dat Calmamos bouwtopic waar ik met smart op zit te wachten![]()
Gaaf man! Ik heb geen fb of insta dus vandaar dat ik hier af en toe ff wat roepMechanicalAnimal schreef:Het is voor ons echt (weer) een longterm project![]()
Boerboel zit idd ook in die categorie, heeft ook op ons lijstje gestaan, prachtig.Shadow schreef:Ken dat met die bakbeesten, worden meestal niet oud helaas, we hadden een Boerboel in de vriendenkring, is ook maar 5 geworden met moeite...zondeMechanicalAnimal schreef:
Maar inderdaad @Shadow......onze grote lieve Baldr is er helaas niet meer. Dat is inmiddels al een tijd terug, 24 september 2018. Door een aantal mankementen hebben wij hem helaas, nog geen week voor zijn vijfde verjaardag, moeten laten inslapen. We missen hem vreselijk.
![]()
Daar krijg je pb van als ik daar mee start, had ik beloofdMechanicalAnimal schreef:Eerst straks even op zoek naar dat Calmamos bouwtopic waar ik met smart op zit te wachten![]()
![]()
Gaaf man! Ik heb geen fb of insta dus vandaar dat ik hier af en toe ff wat roepMechanicalAnimal schreef:Het is voor ons echt (weer) een longterm project![]()
Oh, dan ben ik vast ook een rare, want wij hebben een verzameling poezekinderenShadow schreef:Ik vind het altijd een beetje gek als mensen hun huisdieren hun kinderen noemen
Als je zelf kinderen hebt veranderd dat...SSassen schreef:Oh, dan ben ik vast ook een rare, want wij hebben een verzameling poezekinderenShadow schreef:Ik vind het altijd een beetje gek als mensen hun huisdieren hun kinderen noemen...
Ga je een wereldreis maken?MechanicalAnimal schreef:... en de 2 300 liter dieseltanks zijn ook besteld.
Shadow schreef:Leuk! Doe je nog wat met de instagram ervan ook?
Voordat ik uitgereden ben heb ik er een aardig aantal tankbeurten op zitten hoorSSassen schreef:Ga je een wereldreis maken?MechanicalAnimal schreef:... en de 2 300 liter dieseltanks zijn ook besteld.
Nou, vers van de pers.......sneakpreview zelfs vóór FB en Insta hier op ZBA voor jullieShadow schreef:Ik heb het inmiddels wel, maar er zijn er nog genoeg hier die dat niet hebben het wel leuk vinden...
Een planning voor de bouw hebben we niet echt, dat is vrij grof, de wagen zal eind 2021 klaar zijn.Leeuwarden schreef:Mooi hoor! Wat is jullie planning wanneer hij helemaal klaar is?