Ik heb inmiddels mijn luidspreker keuze gemaakt en heb een set B&W 685 op standaards aangeschaft.
Moet zeggen dat ze me erg goed bevallen en dat er zeker genoeg bas in zit waar ik het meest bang voor was met een licht buizenversterkertje.
luidspreker keuze
Moderator: Beheerdersteam
Re: luidspreker keuze
Dat moeten we nog bekijken Dre, voor nu ben ik hier ontzettend blij mee.
Heb al werk genoeg met de versterkers bouwen, maar het kan best een keer zijn dat je wat anders wil doen en dan is het zeker een idee om zelf te bouwen.
Heb al werk genoeg met de versterkers bouwen, maar het kan best een keer zijn dat je wat anders wil doen en dan is het zeker een idee om zelf te bouwen.
Re: luidspreker keuze
Inmiddels toch maar gekozen om een 3 wegsysteem te gaan nabouwen, is in dit topic te volgen.
viewtopic.php?f=3&t=29582
viewtopic.php?f=3&t=29582
