Aaaah is dat hetShadow schreef:Ik denk niet dat Leon bang is voor jouw zelfbouw versterker Bert, ik denk dat ie er gewoon genoeg zelf heeft staan
Hij is bang dat mijn versterker beter is
Moderator: Beheerdersteam
Aaaah is dat hetShadow schreef:Ik denk niet dat Leon bang is voor jouw zelfbouw versterker Bert, ik denk dat ie er gewoon genoeg zelf heeft staan
Zoiets zou ik ook zeggen Leonleonidas schreef:Ik heb er geen zin meer in om iedere keer de tent te moeten verbouwen omdat iemand zijn eigen versterker op mijn set wil uitproberen.
Gewoon teveel gedoe.
Mvgr Leon
Zo te zien gaat de vertaling vanuit het Litouws naar het Nederlands perfect i.i.g.!richard schreef:Welkom op het forum. Geen idee of je dit kan lezen want zo te zien werkt Google translate een beetje gek met luidspreker jargon.
Mooie speakers maar Onken Petite is zeker eufemistisch bedoeld.
Je hebt helemaal gelijk! Als Duitser kan ik sommige woorden begrijpen, maar sommige woorden zijn voor mij onbegrijpelijk. Met de vertaling door Google ben je dan ANDERS onbegrijpelijk.richard schreef:Welkom op het forum. Geen idee of je dit kan lezen want zo te zien werkt Google translate een beetje gek met luidspreker jargon.
Zelfde ontwerp OB voor verschillende luidsprekershardbats schreef:De Liionidas OB wordt op dit moment al gebruikt met de Crystal-10, Fast-8 en F-15. Binnenkort wordt ook de F-12 getest.
Ik heb een onken gemaakt voor de oude Russische Kinap-coureurs en ik vond het geluid bij hen niet zo leuk. Daarna heb ik er lang over gedaan om geschikte andere chauffeurs te selecteren. Al 30 jaar heb ik veel verschillende kant-en-klare luidsprekers en subwoofers van 2-5 duizend euro gehad, maar met drivers Beyma 12XC-30 voor buizenversterkers of Eminence CX-12 voor solid state versterkers hoor ik van mijn Onken de beste bas Ik heb ooit mijn huis gehoord. Het is gewoon anders dan in gesloten ontwerpen, of nog meer in een eenvoudige basreflexbehuizing. De bas gaat niet zo diep als bij andere constructies (ergens tot 35Hz), maar het is anders, het is sneller, meer open, luchtiger (als we op deze manier over bas kunnen spreken) en grootschaliger aan de dezelfde tijd! De beweging van luchtstromen is volledig onhoorbaar (zoals vaak het geval is bij eenvoudige basreflex vanwege het kleine uitlaatgebied?) Ik denk dat bas beter dan in Onken alleen mogelijk is in OB (imho).richard schreef:Welkom op het forum. Geen idee of je dit kan lezen want zo te zien werkt Google translate een beetje gek met luidspreker jargon.
Ja, ja en jascenic07 schreef:Zelfde ontwerp OB voor verschillende luidsprekershardbats schreef:De Liionidas OB wordt op dit moment al gebruikt met de Crystal-10, Fast-8 en F-15. Binnenkort wordt ook de F-12 getest.? En de cross-overs zijn hetzelfde? Gewoon Fast 8 in plaats van Crystal invoegen in OB voor Crystal 10?
Li-Audio-stuurprogramma's zijn ook Lii-Audio-drivers of Lii-Audio-luidsprekerunits in het Nederlands.leonidas schreef:chauffeurs = Drivers
Jablijft leuk google translate toch ?
scenic07 schreef:Zelfde ontwerp OB voor verschillende luidsprekers? En de cross-overs zijn hetzelfde? Gewoon Fast 8 in plaats van Crystal invoegen in OB voor Crystal 10?
Als ik daar op Google kom ik bij Fangio uit; een legendarische formule 1 coureur.pappaleo schreef:Russische Kinap-coureurs.
En je hebt een mooi verslag gegeven van je ervaring. Bedankt!jeroen_d schreef:Ik ben vandaag bij Leon op bezoek geweest.
Googlen op Lii audio is toch niet zo moeilijk? Of krijg je dan alleen je duistere zoekvoorkeuren te zien?dre schreef:Is er een linkje naar de woofers?
Ondertussen al gevonden......richard schreef:Googlen op Lii audio is toch niet zo moeilijk? Of krijg je dan alleen je duistere zoekvoorkeuren te zien?dre schreef:Is er een linkje naar de woofers?