Calpamos
Moderator: Beheerdersteam
Re: Calpamos
Er zitten in 2 dozen alleen maar toeterskuiperik schreef:Mooi stapeltje drivers, kun je mee vooruit als je het hout binnen hebt
Re: Calpamos
Niet té veel hoor, heb het allemaal nodig en de rest ook!ds23man schreef:Aan de rechterzijde zie ik iets te veel Festool spulletjes in een kast....
Re: Calpamos
Zie jij weer, ik maakte me eerder druk om die doos tennisballen in combinatie met die poster van Pulp Fiction op de achtergrondds23man schreef:Aan de rechterzijde zie ik iets te veel Festool spulletjes in een kast....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Calpamos
Dan vraag ik me dus weer af waarom er tennisballen liggen terwijl de glijbaan maatje golfbal is:
Re: Calpamos
Glijbaan is idd voor mijn golfballen, maar werkt ook uitstekend als geleider met stofafzuiging voor mijn freestafel kwam ik later achter!ds23man schreef:Dan vraag ik me dus weer af waarom er tennisballen liggen terwijl de glijbaan maatje golfbal is:
1pijp.PNG
En mijn hond is erg blij met de tennisballen, maar raakt ze regelmatig kwijt.
Re: Calpamos
Van een Mercedes zo te zien boven de dozenmarkbakk schreef:En uit welk blok komt die zuiger?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Calpamos
Kan je nagaan als ik foto's zou maken van de complete bouw en dus mijn hele werkplaats........
Dat gaan we dus maar niet doen!
Dat gaan we dus maar niet doen!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Calpamos
Foto van de rest van die Chevy?Ronbeo schreef:chevymarkbakk schreef:En uit welk blok komt die zuiger?
Re: Calpamos
Waar wil je die haakse slijper dan voor gebruiken? Doorslijpen van de aansluitkabels?Ronbeo schreef:Niet té veel hoor, heb het allemaal nodig en de rest ook!ds23man schreef:Aan de rechterzijde zie ik iets te veel Festool spulletjes in een kast....
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Calpamos
Ik kan op de laatste pagina daar een foto zien van jouw speakers.Ronbeo schreef:Ik heb een 3 jaar geleden de 'Gouw' viewtopic.php?f=77&t=9557 gebouwd en die klinken echt gewoon heel goed!
2 jaar geleden Avantgarde Acoustic Uno's gekocht(de kasten van de Gouw in de vuilbak), maar voor mij totaal geen emotie. Een maand geleden deze verkocht en weer even snel de Gouw gebouwd. Een verademing!
heb je buiten die 2 setjes Gouw's nog meer gebouwd? Of meubels of zo? Wat is je achtergrond wat dat betreft? Fanatieke DIY-er, handige Harrie, scheepstimmerman?
Kan niet wachten op bouwfoto's hier, ik ben razend benieuwdRonbeo schreef:Units zijn binnen, morgen hout halen en de filters bij Tony bestellen.IMG_1076.jpeg
Er zijn er hier nu al 3 met die Calpamos bezig en dan gaat TG ook nog eens een Mezzo* doen.........pppffff........moet mezelf ernstig inhouden hier.Leeuwarden schreef:Baby Calpamosje...
*ik hoop alleen wel dat het ontwerp gelijk blijft.....de Mezzo van mijn Galactica's vond ik niet echt geslaagd. Bleef niets over van dat majestueuze ontwerp, behalve de 15 incher en de mid en woofer (de 12incher verviel).
Ben jij wel helemaal lekker?ds23man schreef:Aan de rechterzijde zie ik iets te veel Festool spulletjes in een kast....
Re: Calpamos
Buiten de 2 setjes Gouw alleen een keer een paar PA-speakers gebouwd(40 jaar geleden) en laatst een setje supertweeters 'gebouwd'.
Achtergrond? Fijnmechanica, zonweringbedrijf gehad en mijn hele leven wel bezig geweest met hout(kozijnen, meubels, keukens ed).
Maar ik heb een flinke garage die ik heb ingericht als timmerwerkplaats, dus het meeste gereedschap heb ik wel. Hout bewerken is altijd hobby geweest, geen profi dus!
Ik ben erg benieuwd hoe de Calpamos bij mij thuis klinken. Heb als versterker een Luxman L100, Unison Research Simply Italy(EL34) en een Trafomatic 300B met EML mesh-buizen. En nog wat oud Luxman en Quad spul. Kijken welke het beste klinkt.
Achtergrond? Fijnmechanica, zonweringbedrijf gehad en mijn hele leven wel bezig geweest met hout(kozijnen, meubels, keukens ed).
Maar ik heb een flinke garage die ik heb ingericht als timmerwerkplaats, dus het meeste gereedschap heb ik wel. Hout bewerken is altijd hobby geweest, geen profi dus!
Ik ben erg benieuwd hoe de Calpamos bij mij thuis klinken. Heb als versterker een Luxman L100, Unison Research Simply Italy(EL34) en een Trafomatic 300B met EML mesh-buizen. En nog wat oud Luxman en Quad spul. Kijken welke het beste klinkt.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Calpamos
ah,kijk, leuk te horen, dat belooft heel watRonbeo schreef:Buiten de 2 setjes Gouw alleen een keer een paar PA-speakers gebouwd(40 jaar geleden) en laatst een setje supertweeters 'gebouwd'.
Achtergrond? Fijnmechanica, zonweringbedrijf gehad en mijn hele leven wel bezig geweest met hout(kozijnen, meubels, keukens ed).
Maar ik heb een flinke garage die ik heb ingericht als timmerwerkplaats, dus het meeste gereedschap heb ik wel. Hout bewerken is altijd hobby geweest, geen profi dus!
Ik ben erg benieuwd hoe de Calpamos bij mij thuis klinken. Heb als versterker een Luxman L100, Unison Research Simply Italy(EL34) en een Trafomatic 300B met EML mesh-buizen. En nog wat oud Luxman en Quad spul. Kijken welke het beste klinkt.
