Dat werkt echt als een tierelier met zo'n extra bakkieBarry2001 schreef:Hoe gaat het nu met naspoelen met demi water Edwin, haal je goede resultaten?
Nog bedankt voor dit cadeau
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Dat werkt echt als een tierelier met zo'n extra bakkieBarry2001 schreef:Hoe gaat het nu met naspoelen met demi water Edwin, haal je goede resultaten?
Volgens mij niet, ik zou het iig niet proberenreddoortranscendence schreef:Is die lijmmethode geschikt voor shellac?
Denk dat je de waterontharder hier bedoelt, maar daar komt geen demi water uit. Het is hier 9.0 ºdH uit het net, en 1.5 ºdH met de ontharder uit de kraan. Ik koop zelf demi water voor de platenwasser gewoon bij de Appie, paar duppies / liter. Maar goed, heb ook geen 7 liter nodig.Pjotr schreef:De prijs hangt ook af van de zuiverheid van het water. Had Barry niet zo'n installatie voor demi water? Of anders ff op 10.000 RPM zetten. Vliegt het water incl. kalkresten er zo af.