Annastasia
Moderator: Beheerdersteam
Re: Annastasia
Ook maar even verhuisd dan
Ah!buis schreef:Zou kunnen dat het komt door het verschuiven van het werkpunt als je hard speelt.
De instelling gebeurd met kathodeweerstanden, geeft een negatieve roosterspanning door de stroom door de buis.Als het hard gaat loopt er meer stroom = negatiever rooster = andere instelling.
Schuift terug als minder hard.
Anne
- Muug
- Contacteer:
Jawel, toen ook al, het was gewoon een kwestie van niet te luid te spelen. Maar nu valt het des te harder op natuurlijk.toetertje schreef:Had de Anastasia dat voorheen niet, toen je de lm4780's nog niet had?
- Muug
- Contacteer:
ehm, geen idee, wil ik wel proberen, op voorwaarde dat er een mooi schemaatje voorhanden is. 
Het hele draadje teruggelezen, niks gevonden waarmee op een redelijke manier voldoende negatieve spanning te halen is.Is wel nodig voor een vaste instelling.democles schreef:Zou het ombouwen naar Fixed bias geen oplossing zijn?
Bij de Bill is er een extra trafo wikkeling voorzien hier niet.
Er is nog wel iets te doen met zeners enz.Niet zo'n mooie oplossing.
En 't is maar een vermoeden, misschien helpt het niet eens
Anne
Zal het dan niet aan de akoestiek van de kamer kunnen liggen ?Muug schreef:Jawel, toen ook al, het was gewoon een kwestie van niet te luid te spelen. Maar nu valt het des te harder op natuurlijk.toetertje schreef:Had de Anastasia dat voorheen niet, toen je de lm4780's nog niet had?
- Muug
- Contacteer:
Mja, dus de akoestiek van de kamer zou anders zijn bij de Annastasia dan bij de CX1000 + LM4780's? 
Luidsprekers met beter rendement zoeken kan natuurlijk ook een oplossing zijn.
Luidsprekers met beter rendement zoeken kan natuurlijk ook een oplossing zijn.
Heb je al eens geprobeerd te bi-ampen met de anastasia, en dan de lm op het laag?
Niet echt een oplossing voor je probleem, maar misschien wel leuk om eens te proberen.
Niet echt een oplossing voor je probleem, maar misschien wel leuk om eens te proberen.
Muug op je verzoek het hele draadje door gelezen
Je hebt met 0 kennis een mooie versterker gebouwd Welliswaar met hulp van het forum Dat is hardstikke leuk
Je spuitwerk is super Wat glimt dat
Over het geluid kan ik niet iets zeggen Maar het staat al jaren te spelen zonder narigheid En dat is Klasse
Vond het ook leuk dat je TD een bos blommen gaf Want dat is een motivatie voor heel veel bouwers
Maar hier op het forum Is Anne voor mij De Super getalenteerde hulp
En heeft jou ook hier geholpen
Terug naar je topic met de vraag over een krachtiger buizen versterker nodig is dan de Annastacia

Je hebt met 0 kennis een mooie versterker gebouwd Welliswaar met hulp van het forum Dat is hardstikke leuk
Je spuitwerk is super Wat glimt dat
Over het geluid kan ik niet iets zeggen Maar het staat al jaren te spelen zonder narigheid En dat is Klasse
Vond het ook leuk dat je TD een bos blommen gaf Want dat is een motivatie voor heel veel bouwers
Maar hier op het forum Is Anne voor mij De Super getalenteerde hulp
En heeft jou ook hier geholpen
Terug naar je topic met de vraag over een krachtiger buizen versterker nodig is dan de Annastacia