Sticky handleidingen
Moderator: Beheerdersteam
Sticky handleidingen
Wat vinden jullie van het idee om in elk gedeelte van het forum een sticky topic te maken met standaard vragen en antwoorden?
Bijvoorbeeld wat is Fs of Qts enz.
Verder zouden we daar ook een handleiding kunnen maken hoe je bijvoorbeeld T/S kan bepalen van een driver of hoe je een kast fineert.
De bedoeling is dan gewoon het startbericht te editen zodat je daar een duidelijk verhaal krijgt.
Ik kijk hiervoor naar de mede-Mod's om dit bij te houden.
Bijvoorbeeld wat is Fs of Qts enz.
Verder zouden we daar ook een handleiding kunnen maken hoe je bijvoorbeeld T/S kan bepalen van een driver of hoe je een kast fineert.
De bedoeling is dan gewoon het startbericht te editen zodat je daar een duidelijk verhaal krijgt.
Ik kijk hiervoor naar de mede-Mod's om dit bij te houden.
-
robert
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 127
- Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 9:27
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Ja, geweldig! Vooral voor de bouwer erg handig. Op internet zijn overal stukjes informatie te vinden (vooral in het engels). Een soort van handleiding en referentie zou de beginner resp. gevorderde goed kunnen helpen.
Misschien kan er dan af en toe een nette versie naar van het forum naar de website gekopieerd worden? Wanneer deze er is
Bijkomend voordeel:
Aangezien ik zelf mijn eerste kast nog moet bouwen, heb ik er direct profijt van
Misschien kan er dan af en toe een nette versie naar van het forum naar de website gekopieerd worden? Wanneer deze er is
Bijkomend voordeel:
Aangezien ik zelf mijn eerste kast nog moet bouwen, heb ik er direct profijt van
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
- Berichten: 4448
- Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
- Locatie: Alphen aan den Rijn
Dit bedoel ik dus ja. Ik had dit al aangegeven voorals het domein er is en we een leuke "layout"daaro zetten met veel nederlandstalige info.
Filtertechnieken, links, hoe af te werken, forum, afkortingen/begrippenlijst, freeware software, en plaatjes....
En dat alles over zelfbouw, unieke speakersite voor Nederland en Belgie dus.
Lijkt me een erg leuke uitdaging....
Edo
Filtertechnieken, links, hoe af te werken, forum, afkortingen/begrippenlijst, freeware software, en plaatjes....
En dat alles over zelfbouw, unieke speakersite voor Nederland en Belgie dus.
Lijkt me een erg leuke uitdaging....
Edo
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
hoeveel extra zou www.zelfbouwaudio.be kosten?Edo schreef:..... unieke speakersite voor Nederland en Belgie dus.

