Ga het nu bedraden buiten de versterker en steek de schakelaar door de opening van het paneel met LS en RCA ingangen er in
Dan kan ik er beter bij en ik hoop minder geknoei
Moderator: Beheerdersteam
Ja ik wist eigenlijk niet dat er op de trafo,s 4-8 ohm mogelijk washardbats schreef:Ik zou voor aparte aansluitingen gaan. Zn schakelaar geeft alleen maar narigheid.
Jij bent het met HardBats eensdouwebakker schreef:Bert, ik zou geen schakelaar doen.
Zet 'm maar gewoon op 8 ohm. 4 ohm speakers zijn er immers bijna niet meer.
Harry ik ga dat nog een keertje vragen ,VintageHarry schreef:Welke speakers gaat de toekomstige eigenaar van deze versterker dan gebruiken? Daar kun je het van af laten hangen. Maar zelf zou ik voor beide opties een aansluiting maken, dan is er blijvende flexibiliteit.
Geen idee Harry en hij zal geen 135 dBa willenVintageHarry schreef:Heco ken ik wel van vroeger, dit specifieke model niet. Maar ze lijken me niet verkeerd, de middentoner neemt al mooi snel over van de woofers.
88 dB is nog niet zo beroerd, tenzij de beste man half doof is of een erg grote luisterkamer heeft. Met welke versterker worden ze nu dan aangestuurd?
democles schreef:Waarom al die secondaire zekeringen?
Wordt leuk voor je opdrachtgever als de kast om een zekering open geschroefd moet worden
Of 1 het begeeft en de andere net niet................![]()
Ik zou het niet doen en enkel primair zekeren.
Klopt RobertDRobertD schreef:De zekering op de plek van de standby schakelaar gooit in één keer beide kanalen eraf. Een zekering per kanaal geeft gelijk ook een aanduiding waar je moet zoeken als er iets mis is.