Dit weekend moest ik een raammechanisme lv vervangen dus meteen beide voordeuren gedempt en alle gaten dicht gemaakt en de woofertjes en bedrading geplaatst (en een lekkende interieurfilterbakhuizing dicht gekit)
Woofertjes zijn van ground zero, tweeters de seas 27TFFNC/G H1396-04, ik heb een 8" audio system woofer van Shadow overgenomen. Icm een 4 kanaals versterker geeft dat zat lawaai.
Bas/ hardbats heeft de houders voor de tweeter geprint, dat moet uiteraard nog netjes gemaakt worden.
Ik wil passief gaan filteren, lukt dat niet (redelijkerwijs) een dayton dsp er tussen.
Voor achter heb ik een pioneer compo liggen, liever geen hoog achter maar met een dochter die altijd achterin zit en ook wel eens muziek wil horen zonder dat we voorin moeten schreeuwen ontkom ik er niet aan. Daar zit een 1e orde filtertje voor de tweeter bij, dat kan vast beter en zal tzt ook bekeken worden.
Het dak ga ik ook nog beplakken met matjes, de hemel gaat er uit voor een OEM look antenne met dab+ antenne er in.
T klinkt al veelbelovend, gaat al redelijk laag en klinkt vol. Deuren dempen heeft flink geholpen. Dicht gooien klinkt ook als een nieuwe Mercedes ipv oude vw
Wat plaatjes