Vanmiddag het baspijpje ietsipietsie ingekort. Ik vond de basweergave zo op het gehoor wat tegenvallen. Ik bood natuurlijk maar één kanaal aan via mijn meetversterker.
Dus heb ik de subwoofer 2.1 amp er eens bij gehaald. Nou dat scheelde een slok op een borrel. Er kwam ineens zoveel laag uit dat ik me naar de sub-level knop moest haasten. Dan ook maar direct de BB's erbij gehaald:

- Proefopstelling
Dat klonk behoorlijk volwassen
Hop, naar de voorkamer met dat spul:

- Ogen klein, klinken groot
Nu kan er wel geblazen worden zonder dat ik bang hoef te zijn dat die kleine aluminium konussen om mijn oren vliegen.
En blazen kunnen ze. Zo.
Dat had ik mij bij aanvang van dit project niet voor kunnen stellen. De toekomstige eigenaar staat er een beetje beteuterd bij te kijken. Niet tevreden? "Ik hoef toch niet zo'n lawaai in mijn kamer?"
Dus moeten we aan de volumeregeling nog wat aandacht besteden
