Wat is de F8?leonidas schreef:Zit nu naar deze set te luisteren.
De Crystal 10 vervangen door de F8.
F voor Fullrange en 8 duims (20 cm), dat snap ik nog wel.
Moderator: Beheerdersteam
Wat is de F8?leonidas schreef:Zit nu naar deze set te luisteren.
De Crystal 10 vervangen door de F8.
Deze:hardbats schreef:De Lii Audio F8 full range driver
Er is een (gesloten) topic met wat meer info, maar geen afmetingen of filters, als je echt interesse hebt kun je het beste Leon zelf een pb sturen.hardbats schreef:is er trouwens ergens meer info te vinden over deze speakers?
bouwtekeningen? welke drivers? xo? gevoelighied? etc.
Breedbanders en buizenversterkers zijn door de hogere uitgangsimpedantie van de laatsten vaak wel een goede combinatie.hardbats schreef:ik zag dat in de link op pagina 1 wel bouwtekeningen en een xo ontwerp staan. ik wil graag weten of dit goed werkt met een buizenversterker, en of het dan ook nog laag gaat![]()
Dat wordt een probeersel, Leon gebruik een tweeter die recht omhoog straalt tegen een bal en niet naar voren straal omdat deze achter de baffle zit. Ik ga zijn manier proberen en vergelijken met dit ontwerpje, misschien is het wel niks. Niet geschoten is altijd miswouter schreef:Wel ja, een B&O tweeter op de achterzijde
Dat hoop ik wel ja!wouter schreef:Mooi gedaan en tof dat de oren je zekerheid geven: dit is het geld en de moeite waard, en dit klinkt je als muziek in de oren.
Dan moet het toch een succes worden!
Heb je toevallig ook Leon zijn nieuwe creatie gehoord?Shutdown98 schreef:Gisteren heb ik een bezoek gebracht aan Leon om eens met eigen oren de chinese speakers te beluisteren van Lii audio. De Liionidas.
Ik ben onder de indruk!
Ze verkopen inderdaad alleen via de eigen webshop maar hebben naar eigen zeggen wel retailers.Jan Geert schreef:Weet je, voor die prijs zou ik best een paar van die Lii F8 units willen hebben eigenlijk. maar het lijkt alsof ze niet echt verkrijgbaar zijn via de 'reguliere' kanalen. Alleen Lii zelf? Die hebben een soort webshop of zo, maar is dat vertrouwd?
De 2x12 inch met mid?hardbats schreef:Heb je toevallig ook Leon zijn nieuwe creatie gehoord?
Ik was zelf ook verbaasd van de Liionidas OB!
Dacht ergens van 5 junileonidas schreef:p.s.
Patrick : mogen jullie België al weer uit ?
Kom anders een keertje buurten samen met Edje
Ik heb een 2 meter tafel dus we zijn redelijk corona veilig.
mvgr. Leon