Monoblockje L15D
Moderator: Beheerdersteam
Re: Monoblockje L15D
Gaat de kast een andere kleur krijgen, zwart/grijs of iets dergelijks..?
-
sebastiaanm
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 08 sep 2015, 17:04
Re: Monoblockje L15D
Zwarte poedercoat. Het frontje wil ik zo houden maar moet wel behandeld worden..?!
Re: Monoblockje L15D
Ik zou geanodiseerd aluminium hebben gebruikt voor de frontplaat. dat is een uitstekende beschermingslaag.
-
sebastiaanm
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 08 sep 2015, 17:04
Re: Monoblockje L15D
Hmm.. heb deze stukken al laten laseren. Helaas geen geanodiseerd aluminium op mijn werk.
Zou een dunne laag matte blanke lak iets zijn? Anders ga ik dit eens proberen.
Zou een dunne laag matte blanke lak iets zijn? Anders ga ik dit eens proberen.
-
sebastiaanm
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 08 sep 2015, 17:04
Re: Monoblockje L15D
Ze zijn klaar en werken perfect!
Paar metingen zouden ook leuk zijn. (Vervorming, .. ), eens opzoekwerk doen of ik dit kan realiseren.
Er komt nog een connector in de achterkant ivm externe 12V aansluiting. Deze kan ik dan aansluiten op een voorversterker die ik hierna ga bouwen. Zodat alles gelijk inschakelt.
De voorziening is er (groen/oranje getwiste kabel.)
Op moment kan de versterker manueel of automatisch op geluidsignaal aangezet worden dmv de keuzeschakelaar.
De toekomstige voorversterker wil ik voorzien van verschillende omschakelbare ingangen, bleutooth aptx, optische ingang en ook een automatische inschakeling via signaal. Had al wat opzoekwerk gedaan naar een nac152 of nac42.5 cloon of iets dergelijks,. Maar dit is weer een ander project.
Ben blij dat deze versterkers goed gelukt zijn, weer wat ervaring opgedaan!
Paar metingen zouden ook leuk zijn. (Vervorming, .. ), eens opzoekwerk doen of ik dit kan realiseren.
Er komt nog een connector in de achterkant ivm externe 12V aansluiting. Deze kan ik dan aansluiten op een voorversterker die ik hierna ga bouwen. Zodat alles gelijk inschakelt.
De voorziening is er (groen/oranje getwiste kabel.)
Op moment kan de versterker manueel of automatisch op geluidsignaal aangezet worden dmv de keuzeschakelaar.
De toekomstige voorversterker wil ik voorzien van verschillende omschakelbare ingangen, bleutooth aptx, optische ingang en ook een automatische inschakeling via signaal. Had al wat opzoekwerk gedaan naar een nac152 of nac42.5 cloon of iets dergelijks,. Maar dit is weer een ander project.
Ben blij dat deze versterkers goed gelukt zijn, weer wat ervaring opgedaan!
Re: Monoblockje L15D
Ziet er fantastisch uit.
Ik heb zelf een L15DSMD uitvoering in een subwoofer gebouwd. En ook ik ben erg tevreden, vooral over het vermogen wat die dingen leveren. Ben nu wachtende op een pre-amp zodat ik het volume wat beter kan regelen.
Ik heb zelf een L15DSMD uitvoering in een subwoofer gebouwd. En ook ik ben erg tevreden, vooral over het vermogen wat die dingen leveren. Ben nu wachtende op een pre-amp zodat ik het volume wat beter kan regelen.
-
sebastiaanm
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 08 sep 2015, 17:04
Re: Monoblockje L15D
Dit ziet er heel mooi uit zeg! Ik ben aan het inventariseren hoe een sub versterker te maken met 3 kanalen. Had een Chi-fy weerstand maar lees veel goede verhalen over dit bordje op DIYAudio en nu ook bij jou. Welke module gebruik je voor het inschakelen bij signaal ?
Re: Monoblockje L15D
Ik kan niets vertellen over het automatisch inschakelen (ik heb dat via m’n domotica geregeld), maar heb wel een L15D-smd in gebruik genomen als subwoofer versterker... ik kan je melden dat dit aardig zijn best doet...
-
sebastiaanm
- Berichten: 42
- Lid geworden op: di 08 sep 2015, 17:04
Re: Monoblockje L15D
Ben er vooralsnog heel blij mee!
Handjes jeuken weer om nog iets in elkaar te zetten.
De audio trigger werkt goed. Mocht misschien iets gevoeliger in te stellen zijn als je de muziek heel zacht wilt hebben.
Handjes jeuken weer om nog iets in elkaar te zetten.
De audio trigger werkt goed. Mocht misschien iets gevoeliger in te stellen zijn als je de muziek heel zacht wilt hebben.
Re: Monoblockje L15D
Thx! ik wil hem voor een sub versterker gebruiken, gewoon proberensebastiaanm schreef:Ben er vooralsnog heel blij mee!
Handjes jeuken weer om nog iets in elkaar te zetten.
De audio trigger werkt goed. Mocht misschien iets gevoeliger in te stellen zijn als je de muziek heel zacht wilt hebben.
