Pioneer HPM-100 opknappen

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door OpaBert »

Henkjan schreef:
20W zou moeten kunnen denk ik, maar lastig te voorspellen. De APLs die er in zitten knipperen hooguit oranje. Rendement: dat van de woofers, kan t nu ff lastig nazien op mn foon, maar zo uit mn hoofd zal t rond de 90 zitten?
Ere wie ere toekomt
Ik ben maar een nabouwer geweest , Soms voor de troepen uit.
Het is ontworpen door Willly61 samen met MTB En ondersteuning van Anne.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door Henkjan »

hardbats schreef:
...en niet onbelangrijk (doorslag gevend zelfs), en door de vrouw laten keuren :lol:
Heb je t al gedurfd? :mrgreen:
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door hardbats »

Henkjan schreef:
hardbats schreef:
...en niet onbelangrijk (doorslag gevend zelfs), en door de vrouw laten keuren :lol:
Heb je t al gedurfd? :mrgreen:
Ja, en ze was er niet enthousiast over :roll:
Zij wilt meer de kant van de klipsch heritage serie of klassieke tannoys. Maar daar zit een prijskaartje aan :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door Henkjan »

Jammer.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door Shadow »

hardbats schreef:
Henkjan schreef:
hardbats schreef:
...en niet onbelangrijk (doorslag gevend zelfs), en door de vrouw laten keuren :lol:
Heb je t al gedurfd? :mrgreen:
Ja, en ze was er niet enthousiast over :roll:
Zij wilt meer de kant van de klipsch heritage serie of klassieke tannoys. Maar daar zit een prijskaartje aan :lol:
Klipsch Palladium al laten zien :-"
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door hardbats »

Shadow schreef:
hardbats schreef:
Henkjan schreef:
Heb je t al gedurfd? :mrgreen:
Ja, en ze was er niet enthousiast over :roll:
Zij wilt meer de kant van de klipsch heritage serie of klassieke tannoys. Maar daar zit een prijskaartje aan :lol:
Klipsch Palladium al laten zien :-"
die zijn wel goedkoop wil je zeggen? :hide:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door Shadow »

Als het toch geld moet kosten?
Klipsch Heritage....tja dan is er maar 1 voor mij; de Klipschhorn natuurlijk O:)
Wat ik ga bouwen (zie signature) is ook geen kitten :mrgreen:
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door hardbats »

Shadow schreef:
Als het toch geld moet kosten?
Klipsch Heritage....tja dan is er maar 1 voor mij; de Klipschhorn natuurlijk O:)
Wat ik ga bouwen (zie signature) is ook geen kitten :mrgreen:
De Calpamos zijn ook geen kleintjes inderdaad.
Van de heritage serie zijn wel meer mooie speakers hoor, die ook wat schappelijker qua formaat zijn.

En het mag best geld kosten, maar nieuwe speakers doe ik sws niet want die zijn hun waarde al kwijt als je de winkel uit loopt.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door ray5150 »

hardbats schreef:
De Calpamos zijn ook geen kleintjes inderdaad.
Van de heritage serie zijn wel meer mooie speakers hoor, die ook wat schappelijker qua formaat zijn.

En het mag best geld kosten, maar nieuwe speakers doe ik sws niet want die zijn hun waarde al kwijt als je de winkel uit loopt.

Ach, ik leerde gisteren het bestaan van de Sony SS-3800 kennen, ouder dan menig forumlid, +100 kilogram, en 2 x 15 Inch per kast.

https://translate.googleusercontent.com ... CjBTk5fVgw

https://translate.googleusercontent.com ... JqyEQmg0mQ
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door Shadow »

Gribus die zijn lelijk Ray...
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Pioneer HPM-100 opknappen

Bericht door OpaBert »

Ach de smaken verschillen ,Persoonlijk moet ik ook niets van Sony hebben idem Philips boxen
De draaitafel van Philip met tiptoetsen was vroeger Errug goed , draai geen platen meer anders zou ik die weer willen hebben
Maar die speakers ik vind ze aardig opgeknapt :goedzo: goed werk Ray :goeie:
Plaats reactie