Wat Medite MR verkloot door een zaag die binnenkort in de kliko ligt, maar uiteindelijk toch 6 rechthoekige paneeltjes met de juiste hoeken weten te maken en aan elkaar te lijmen
AL130 / NEO3PDR Monitor
Moderator: Beheerdersteam
Re: AL130 / NEO3PDR Monitor
Het zijn er echt 2
Wat Medite MR verkloot door een zaag die binnenkort in de kliko ligt, maar uiteindelijk toch 6 rechthoekige paneeltjes met de juiste hoeken weten te maken en aan elkaar te lijmen
- tonvandeacker
- Contacteer:
Oeps...geen luidsprekers meer...snel aan de hobby dan
Het is lekker weer om buiten te werken.
Suc6 met de bouw.
Het is lekker weer om buiten te werken.
Suc6 met de bouw.
Die staan op m’n werk met de laatst gebouwde CA versterkerHenkjan schreef:je hebt de dt3w toch ook nog?
Sinds ik een zaagtafel heb staan is de handcirkelzaag niet meer uit zijn koffer geweest, eerlijk gezegd.
Misschien iets om te overwegen ?
Ja zou ik zeker willen, maar dat is voor als ik hem in een werkplaats op kan stellen, dan komt er een mooie Harwi, Altendorf of Robland machine.ray5150 schreef:Sinds ik een zaagtafel heb staan is de handcirkelzaag niet meer uit zijn koffer geweest, eerlijk gezegd.
Aan de andere kant heb ik MechanicalAnimal ook horen zeggen dat ie ondanks een zaagtafel het meeste met de invalzaag en lineaal doet....
Ik vind de cirkelzaag met liniaal een mooiere verstek zagen als met een zaagtafel zonder schuiftafel......
Gister een opzetje gemaakt voor het filter, beetje schuiven met L2 en L5 misschien nog, maar moet kunnen, alle maten zijn 1:1.

Je kan L4 nog op zijn kantje zetten.
En wat indraaien als je autistische brein dat aan kan.
En wat indraaien als je autistische brein dat aan kan.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
met een goede zaag helemaal nietShadow schreef:Pffff zwart mdf onder verstek zagen is lastig!
Wel als je van een plankje van 25cm breed, 2 stroken van 6cm dubbel verstek moet zagen...Henkjan schreef:met een goede zaag helemaal nietShadow schreef:Pffff zwart mdf onder verstek zagen is lastig!
In de klemmen...
Op overlengte er in, straks als de zijwanden er tegen aan gaan en de v-bracing vast zit kan de overlengte met dwarsbalk er af
Eerste zijkant zit erop, straks uit de klemmen en dan de andere erop, 2 tegelijk gaat alleen bij de andere kast want die is wel helemaal haaks overal 
Zo nr 2 in de klemmen!
Bitumen erin gelijmd en met nietjes gezekerd
Nr 1 moet nog ff de kopieer frees langs maar dat doen we als nr 2 ook uit de klemmen is
Bitumen erin gelijmd en met nietjes gezekerd
Nr 1 moet nog ff de kopieer frees langs maar dat doen we als nr 2 ook uit de klemmen is
1 zijvlak loopt wat bol aan de voorkant, daar moet ik nog ff met het schuurmasjien over 
OpgelostShadow schreef:1 zijvlak loopt wat bol aan de voorkant, daar moet ik nog ff met het schuurmasjien over
Nu fineer uitzoeken