En dan even verder met de zoektocht naar de juiste RPI voeding.
De Salas L- Adapter.
Een kleiner model voor 500mA gloeistroom voor mijn 6v6 voorversterker had ik al gebouwd.
Deze werkt goed,maar is niet voor grotere stromen bedacht.
De RPI vreet meer stroom en dat betekend meer koelen.
Tja en dan kun je koelen door de diodes en de grote transistor op beplating van de behuizing te koelen(vast te schroeven) of grotere koelvinnen monteren op de print.
Probeer dat laatste, geeft wat meer mogelijkheden,blijft compact
Zal proefondervindelijk kijken hoe warm het wordt onder belasting.
Op de twee 10.000uF/50v elco ,s na, is de print klaar.
Nog even wachten en dan testen of het wat brengt.
Van alle instelbare lineaire voedingen is deze kwa onderdelen het goedkoopste,geen dure spanningsregelaar nodig en een handje vol onderdelen.
