Dre, ik heb met hun contact opgenomen en konden mij (of wilde) mij niet verder helpen.dre schreef:
Het relais van Zettler wordt niet geproduceerd maar ik zal ongetwijfeld een vervangend relais moeten kunnen vinden. Het vreemde is dat in de project 12 de NO contacten (onder) zijn verwijderd. Ik zie op de PCB namelijk geen 3 rijen van 4 contacten maar 2.
Ik vind de bouwkwaliteit van de kast zowieso magertjes, is heel wat op bespaard maar voor zo een duur verkochte versterker redelijk waardeloos.
Natuurlijk gaat het uiteindelijk over de prestaties van het geluid en dit is verbluffend goed.
Komt mede door de Jfet ingang trap, kan niets tegenop.
Ik heb ook nog de Pass Aleph2 Jfet mono blokken op het programma, PCB's klaar gemaakt. Voeding met inschakelvertraging, diverse onderdelen zijn zo goed als allemaal in huis. Jfets en Mosfets uit geselecteerd. Daar wordt de bouwkwaliteit wel iets beter
Koel elementen zijn trouwens belachelijk duur
Komt later allemaal uitgebreidt op het forum
