...bestaande uit een schuin plankje met een uitsparing, zodanig dat de boven- en onderzijde van de kast elkaar niet kunnen "zien": Niet dat het helpt, maar het is voor het idee.pappaleo schreef:... In deze kast komt nog een bracing die tevens als staandegolfbreker dienst gaat doen...
Ik heb wat BAF op maat geknipt dat in het middelste gedeelte komt tussen middencompartiment en bracing. De gedachte daarachter is dat daar de demping het hardst nodig is. Of het afdoende is zal blijken uit de burst decay's die ik ga maken. Aanpassing is natuurlijk altijd nog mogelijk.
De bedrading is vastgeplakt met dat aluminium/teer tape dat gebruikt wordt om regenafvoerleidingen te repareren. Plakt als een gek en komt nooit meer los.
De bedrading wordt aan de achterzijde gemonteerd aan een terminal met een rijtje banaan-aansluitingen uit de grabbelton. Dat is bij metingen en proeffilters makkelijk aansluiten en ompolen. Nou, dan kan de andere zijwand er op: Die nieuwe lijmklemmen zijn echt geweldig. Dat ik zolang met die oude rotzoooi gedaan heb.....
Ik heb er direct nog een paar besteld