Leeuwarden schreef:Laag is wel een dingetje... Het klinkt anders als laag uit een kast. Het hangt ook van de grootte van je kamer af.
Ik woon in een rijtjes woning niet extreem groot of klein en anders iets zien te maken wat het laag een beetje absorbeert. In het begin met die Infinity's was het ook helemaal niet fijn en heb daar toen andere kabelt tussen gedaan en dat deed echt wonderen dan klinkt dit al een heel stuk beter.
Zweitse schreef:Die LM4780 moet je zo snel mogelijk vervangen door de Hypex, dat zal een wereld van verschil maken.
Hoe ik de Hypex moet aansluiten weet ik nu, een plaat ijzer heb ik liggen wat de bodem wordt de rest aan connectoren is onderweg maar tijdelijk kan dat wel even met een paar snoertjes

Ben nog wel opzoek naar connectoren, die 10 en 16 polige, ik heb ze wel in een bakje liggen maar die zijn voor platte kabel en dat wil ik nou eigenlijk niet gaan gebruiken.
Barry2001 schreef:Goed bezig RJ. Zou graag een keer komen luisteren, als je de boel hebt staan straks.
Je weet me te wonen Barry, je bent welkom.
Shadow schreef:Zweitse schreef:Die LM4780 moet je zo snel mogelijk vervangen door de Hypex, dat zal een wereld van verschil maken.
Ja dat is geen succes op 4 van die stroomslurpers zo’n LM chippie

hebben we in Hengelo al getest destijds

Ik weet het was er ook voor gewaarschuwd

daarom ook gekeken naar een andere versterker en geluk mee gehad.
Heb ook nog een CA liggen die trekt het dan ook niet dus die heb ik al opgeruimd, maar eens zien wat ik daar mee ga doen.
wouter schreef:wat gaaaaaaf!
echt leuk bedacht met dat contrast met hout

Dank je wel, de rand wordt van het zelfde hout (anouk).