Ja ik heb een mooie Harwi zaagtafel op de wensenlijst staan, maar de garage om hem in te zetten moet ook nog gekocht worden zeg maar...eerst een afdak waar de kliefmachine enzo in komen, dan heb ik in de garage die ik al heb weer wat meer ruimte.dre schreef:Mooi om te weten!
Soms wel eens makkelijk!
Als ik nou een Scheppach al 3 jaar op z’n pallet had staan
