Monitor met CSS SDX7

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Shadow »

dre schreef:
Mooi om te weten!
Soms wel eens makkelijk! :goedzo:
Ja ik heb een mooie Harwi zaagtafel op de wensenlijst staan, maar de garage om hem in te zetten moet ook nog gekocht worden zeg maar...eerst een afdak waar de kliefmachine enzo in komen, dan heb ik in de garage die ik al heb weer wat meer ruimte.

Als ik nou een Scheppach al 3 jaar op z’n pallet had staan :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door dre »

Vertel eens? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Shadow »

Onze dronepiloot toch? :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door dre »

Ik weet het. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Shadow »

Gezien dat de CSS SDX7 zo op de post gaat naar Harry, ga ik terug naar een monitor die ik al had moeten bouwen; een 2 weg met een AL130 & NEO3 naar ontwerp van Jeroen_D; Monitor met AL130 & NEO3PDR
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door tonvandeacker »

Jammer....leek me wel een mooi ontwerp waar je mee bezig was.

Maar goed...op naar de volgende...
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door pappaleo »

Shadow schreef:
Gezien dat de CSS SDX7 zo op de post gaat naar Harry, ga ik terug naar een monitor die ik al had moeten bouwen; een 2 weg met een AL130 & NEO3 naar ontwerp van Jeroen_D; Monitor met AL130 & NEO3PDR
Ik las in dat topic dat jij ze destijds van Jeroen hebt overgenomen? Wat is er met die exemplaren gebeurd?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Shadow »

pappaleo schreef:
Shadow schreef:
Gezien dat de CSS SDX7 zo op de post gaat naar Harry, ga ik terug naar een monitor die ik al had moeten bouwen; een 2 weg met een AL130 & NEO3 naar ontwerp van Jeroen_D; Monitor met AL130 & NEO3PDR
Ik las in dat topic dat jij ze destijds van Jeroen hebt overgenomen? Wat is er met die exemplaren gebeurd?
Die staan bij m’n moeder te spelen op een NAD recievertje O:)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door pappaleo »

Wil jij diezelfde kastjes weer maken?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Shadow »

pappaleo schreef:
Wil jij diezelfde kastjes weer maken?
Ja die kant wil ik wel op...
Jamesblond
Berichten: 791
Lid geworden op: wo 22 apr 2015, 10:55
Locatie: Arnhem

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Jamesblond »

Hey, wat leuk!
Je project lijkt er op mijn idee van een tijdje geleden. Dat strandde toen door mijn niet toereikende kennis op dat moment. Het jeukt echter nog steeds, dus ik ga je volgen. Wellicht heb ik er iets aan en haal ik mijn plan weer uit de mottenballen. Inspirerend! :goedzo:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Monitor met CSS SDX7

Bericht door Shadow »

Jamesblond schreef:
Hey, wat leuk!
Je project lijkt er op mijn idee van een tijdje geleden. Dat strandde toen door mijn niet toereikende kennis op dat moment. Het jeukt echter nog steeds, dus ik ga je volgen. Wellicht heb ik er iets aan en haal ik mijn plan weer uit de mottenballen. Inspirerend! :goedzo:
Ik ben door tijdgebrek overgestapt naar een concept van een tweeweg ontworpen door Jeroen_D;
viewtopic.php?f=3&t=28266

Dit topic gaat nu niet meer verder.
Misschien ooit nog eens :lol:
Plaats reactie