9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

WrineX schreef:
Henkjan schreef:
WrineX schreef:

Dat klinkt top. ! wat icepowers.. hahah hoeevel heb je er wel niet dan :)
beschikbaar om mee te nemen 2 kastjes met een 2x125W module.
verder in huis nog een 4 kanaals (woonkamer) en een 6 kanaals (bios), en wat subwoofer plate amps
2x 2x125 :) mag ik die wellicht tijdens het event van je lenen?
ik neem ze mee :goedzo:
het zijn wel pure eindbakken hè
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Arno »

Het wordt nog spannend of ik m'n wedstrijdspeakers af ga krijgen... 8-[
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Mtraxx »

Shadow schreef:
Ik ben er niet bij helaas, Barry vanmiddag een pm gedaan, ziek en geen zin om iedereen aan te steken, plus 2x3 uur autorijden nu is ook te veel :(
Beterschap, jammer dat je er niet bij bent.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Henkjan schreef:
WrineX schreef:
Henkjan schreef:
beschikbaar om mee te nemen 2 kastjes met een 2x125W module.
verder in huis nog een 4 kanaals (woonkamer) en een 6 kanaals (bios), en wat subwoofer plate amps
2x 2x125 :) mag ik die wellicht tijdens het event van je lenen?
ik neem ze mee :goedzo:
het zijn wel pure eindbakken hè

ik neem uhm en minidsp mee een latopje en een focusrite dac met volume control. hmm wellicht toch niet zon goed idee als er geen volume knop op zit. kwam er achter dat mijn dac op laag volume niet zo netjes links en rechts tegelijk omhoog schuift .... ook geen idee hoe de minidsp het doet als de gain op de versterker vol open staat. hihi oh oh ik heb zon crappy setup momenteel haha. ergste geval neem ik mijn oerlelijke receiver mee. werkt hier ook ok, schaam me er alleen beetje voor hahah
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

wat voor minidsp?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Arno schreef:
Het wordt nog spannend of ik m'n wedstrijdspeakers af ga krijgen... 8-[
er zijn wel eens vaker filters op de dag zelf in elkaar gesoldeerd :lol:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

@Barry,

Ik heb een set standaards gefabriceerd, dus je hoeft voor mij jouw standaards niet meer mee te nemen. Nogmaals dank voor de moeite overigens!
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Arno schreef:
Het wordt nog spannend of ik m'n wedstrijdspeakers af ga krijgen... 8-[
Jawel, dat kan jij Arno! Ik heb vandaag ook tot 23:00 lopen knutselen want ik hou niet van afraffelen op het laatste moment!
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Als er interesse/behoefte is neem ik ook een set mee, bron is een Topping D90 die via BT 5.0 afspeelt, versterker is dual mono nCore.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Shadow schreef:
Och, sommigen hier hebben ook voor de rest van hun leven drivers op de plank liggen O:)
Hey! Lief doen! :mrgreen: ...
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Henkjan schreef:
wat voor minidsp?

2x2 of heet hij 2x4 nouja 2 in 4 uit :) wel de oude met cinch. wist toen nog niet dat ik beter de balanced kon nemen...
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Zweitse »

Ik kom ook even buurten.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Hans Nootdorp »

Barry2001 schreef:
........
Hans Nootdorp schreef:
Barry: zijn de ruimtes al voldoende gevuld? Ik zou eventueel mijn LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee) kunnen meenemen.
Maar alleen als er ruimte en tijd voor is.
Uiteraard is er ruimte en tijd voor, en anders maken we die. Joram (nogmaals beterschap en jammer dat je er niet bij kunt zijn) valt uit in kamer 5, ik zet je daar bij......
Prima!
Worden dus de Hatt monitors en LM4780 eindversterker met laag boost.
Ik ga er van uit dat er wel iets staat waarop de kleine monitors kunnen staan en dat er een bron is.

Hoppe (WrineX) met z'n planars pik ik in Den Haag op.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Hans Nootdorp schreef:

Hoppe (WrineX) met z'n planars pik ik in Den Haag op.
Nou lust ie best een drankje op z'n tijd, maar om Joppe nu gelijk maar voor Hoppe uit te maken :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Shadow schreef:
Hans Nootdorp schreef:
Hoppe (WrineX) met z'n planars pik ik in Den Haag op.
Nou lust ie best een drankje op z'n tijd, maar om Joppe nu gelijk maar voor Hoppe uit te maken :lol:
waar t hart van vol is :beer:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

WrineX schreef:
...., zelf geen geld voor subs op het moment ..
op MP staan voldoende te koop voor weinâg
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... zwart.html
geen vlees eten is ook nog eens goed voor de planeet :mrgreen:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Shadow schreef:
Hans Nootdorp schreef:

Hoppe (WrineX) met z'n planars pik ik in Den Haag op.
Nou lust ie best een drankje op z'n tijd, maar om Joppe nu gelijk maar voor Hoppe uit te maken :lol:
heeej wtf.... hoe kom jij aan deze informatie ;)


wordt tijd om wat minder te drinken... wanneer de camera aan staat.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Henkjan schreef:
WrineX schreef:
...., zelf geen geld voor subs op het moment ..
op MP staan voldoende te koop voor weinâg
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... zwart.html
geen vlees eten is ook nog eens goed voor de planeet :mrgreen:

hihi ja ik kan je vertellen ik heb al een half jaar geen bank meer... dus tja. subwoofers lijkt me geen goede investering haha

moet vanavond nog wel veel doen :( ga toch proberen een filter in elkaar te gooien. scheelt geklooi met minidsp preamp etc etc etc. en dan nog alles netjes in elkaar zetten.. wordt weer een beetje als de vorige sessie in breda. moet ik toch eens afleren ging de keer ervoor toch beter.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

WrineX schreef:
Henkjan schreef:
WrineX schreef:
...., zelf geen geld voor subs op het moment ..
op MP staan voldoende te koop voor weinâg
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... zwart.html
geen vlees eten is ook nog eens goed voor de planeet :mrgreen:
hihi ja ik kan je vertellen ik heb al een half jaar geen bank meer... dus tja. subwoofers lijkt me geen goede investering haha.
kussentje er op en klaar, beide functies ingevuld.

prio's zetten. het is net als met de keuze tussen een auto en een huis: in een auto kan je wel wonen, in een huis kan je niet rijden. op een subwoofer kan je wel zitten, een bank maakt geen muziek
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Henkjan schreef:
WrineX schreef:
Henkjan schreef:
op MP staan voldoende te koop voor weinâg
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... zwart.html
geen vlees eten is ook nog eens goed voor de planeet :mrgreen:
hihi ja ik kan je vertellen ik heb al een half jaar geen bank meer... dus tja. subwoofers lijkt me geen goede investering haha.
kussentje er op en klaar, beide functies ingevuld.

prio's zetten. het is net als met de keuze tussen een auto en een huis: in een auto kan je wel wonen, in een huis kan je niet rijden. op een subwoofer kan je wel zitten, een bank maakt geen muziek

hahahaha
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Arno schreef:
Het wordt nog spannend of ik m'n wedstrijdspeakers af ga krijgen... 8-[

is er een wedstrijd dan ? dacht gewoon lekker wat aan rommelen ?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Ok mensen, alles staat en is klaar voor de luisterdag. Iedereen alvast een goede reis, en tot morgen :rock:
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1167
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

Barry2001 schreef:
Ok mensen, alles staat en is klaar voor de luisterdag. Iedereen alvast een goede reis, en tot morgen :rock:
Hartelijk dank bij voorbaat voor alle moeite !! ik heb er zin an :)
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Bean »

Barry2001 schreef:
Luisterschema:
Kamer 5:
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
Is er nog behoefte aan een set zelfbouwluidsprekers bij bijvoorbeeld bovenstaande demo? Ik zou deze mee kunnen nemen, met Visaton AL130 en G20SC.
Zijn al wat jaartjes oud, maar ik ben er nog altijd heel blij mee :)
DSC01028.JPG
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”