Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Dat klinkt top. ! wat icepowers.. hahah hoeevel heb je er wel niet dan
beschikbaar om mee te nemen 2 kastjes met een 2x125W module.
verder in huis nog een 4 kanaals (woonkamer) en een 6 kanaals (bios), en wat subwoofer plate amps
2x 2x125 mag ik die wellicht tijdens het event van je lenen?
beschikbaar om mee te nemen 2 kastjes met een 2x125W module.
verder in huis nog een 4 kanaals (woonkamer) en een 6 kanaals (bios), en wat subwoofer plate amps
2x 2x125 mag ik die wellicht tijdens het event van je lenen?
ik neem ze mee
het zijn wel pure eindbakken hè
ik neem uhm en minidsp mee een latopje en een focusrite dac met volume control. hmm wellicht toch niet zon goed idee als er geen volume knop op zit. kwam er achter dat mijn dac op laag volume niet zo netjes links en rechts tegelijk omhoog schuift .... ook geen idee hoe de minidsp het doet als de gain op de versterker vol open staat. hihi oh oh ik heb zon crappy setup momenteel haha. ergste geval neem ik mijn oerlelijke receiver mee. werkt hier ook ok, schaam me er alleen beetje voor hahah
Barry: zijn de ruimtes al voldoende gevuld? Ik zou eventueel mijn LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee) kunnen meenemen.
Maar alleen als er ruimte en tijd voor is.
Uiteraard is er ruimte en tijd voor, en anders maken we die. Joram (nogmaals beterschap en jammer dat je er niet bij kunt zijn) valt uit in kamer 5, ik zet je daar bij......
Prima!
Worden dus de Hatt monitors en LM4780 eindversterker met laag boost.
Ik ga er van uit dat er wel iets staat waarop de kleine monitors kunnen staan en dat er een bron is.
Hoppe (WrineX) met z'n planars pik ik in Den Haag op.
hihi ja ik kan je vertellen ik heb al een half jaar geen bank meer... dus tja. subwoofers lijkt me geen goede investering haha
moet vanavond nog wel veel doen ga toch proberen een filter in elkaar te gooien. scheelt geklooi met minidsp preamp etc etc etc. en dan nog alles netjes in elkaar zetten.. wordt weer een beetje als de vorige sessie in breda. moet ik toch eens afleren ging de keer ervoor toch beter.
hihi ja ik kan je vertellen ik heb al een half jaar geen bank meer... dus tja. subwoofers lijkt me geen goede investering haha.
kussentje er op en klaar, beide functies ingevuld.
prio's zetten. het is net als met de keuze tussen een auto en een huis: in een auto kan je wel wonen, in een huis kan je niet rijden. op een subwoofer kan je wel zitten, een bank maakt geen muziek
hihi ja ik kan je vertellen ik heb al een half jaar geen bank meer... dus tja. subwoofers lijkt me geen goede investering haha.
kussentje er op en klaar, beide functies ingevuld.
prio's zetten. het is net als met de keuze tussen een auto en een huis: in een auto kan je wel wonen, in een huis kan je niet rijden. op een subwoofer kan je wel zitten, een bank maakt geen muziek
Is er nog behoefte aan een set zelfbouwluidsprekers bij bijvoorbeeld bovenstaande demo? Ik zou deze mee kunnen nemen, met Visaton AL130 en G20SC.
Zijn al wat jaartjes oud, maar ik ben er nog altijd heel blij mee
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...