9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Shadow schreef:
Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.
Denk dat jij 'wint' :lol: Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Barry2001 schreef:
Shadow schreef:
Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.
Denk dat jij 'wint' :lol: Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
Urbanus? :think:
Gebruikersavatar
holco
Berichten: 1710
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door holco »

Ondanks de afstand is het erg verleidelijk om ook te komen :think:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

holco schreef:
Ondanks de afstand is het erg verleidelijk om ook te komen :think:
Gezellig!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door dre »

Goed plan! :goedzo:
Gebruikersavatar
holco
Berichten: 1710
Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door holco »

De Mordaunt Short's P6, 2x FA 253, Audio-GD Master1 pre en R8 DAC en de Mano Ultra streamer mee :think:

Pfffff, moet er niet aan denken aan al dat gesjouw ](*,) ](*,)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door hannesie »

:relax: Neem je alleen je eige mee...!!!
Oftewel zonder spulletjes.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Ja meestal is er nog bezoek uit België die meer reisuren weg tikt als mij /Ik moet zeggen, ons, want vrouwlief komt ook weer mee, die was vorige keer ook zeer te spreken over de sfeer!
hannesie schreef:
:relax: Neem je alleen je eige mee...!!!
Hé Juh!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Barry2001 schreef:
Shadow schreef:
Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.
Denk dat jij 'wint' :lol: Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
Ik denk dat je Luc bedoelt (forumnaam ff kwijt)
Gebruikersavatar
Kingpin
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 11 aug 2019, 15:37

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kingpin »

Barry2001 schreef:
Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.

Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
Barry2001 schreef:
Shadow schreef:
Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.
Denk dat jij 'wint' :lol: Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
Ik denk dat je Luc bedoelt (forumnaam ff kwijt)
Ja! M_cruiser, dat is ‘m :goedzo:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Kingpin schreef:
Barry2001 schreef:
Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.

Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
Hans!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kappa7 »

Kappa7 schreef:
Mogelijk is dan de hoofdtelefoon / voorversterker / dac dan klaar en wil ik die draag mee nemen.
Hij is klaar en komt mee.
Ik heb begrepen dat Joram nog een versterker en speakers heeft waar deze bij kan om de set compleet te maken.
Veel tijd om demo's te geven zal ik niet hebben.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Kingpin schreef:
Barry2001 schreef:
Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.

Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
Nee, daar is niet in voorzien. Soms zetten deelnemers zelf wel eens wat op, maar over het algemeen is men zelfvoorzienend. Er is wel Wifi in het wijkcentrum, maar daar zou ik een demo niet op vertrouwen. Het wijkcentrum wordt in een grote verscheidenheid gebruikt, maar ik denk niet dat er echt serieus netwerkbeheer is.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mogelijk is dan de hoofdtelefoon / voorversterker / dac dan klaar en wil ik die draag mee nemen.
Hij is klaar en komt mee.
Ik heb begrepen dat Joram nog een versterker en speakers heeft waar deze bij kan om de set compleet te maken.
Veel tijd om demo's te geven zal ik niet hebben.
Goed nieuws!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door hannesie »

Henkjan schreef:
Kingpin schreef:
Barry2001 schreef:
Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.

Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
Hans!
Gezien de minder goede werking met de LMS software en de Alsa /Squeezelite voor de Soekris, wil ik niet het risico lopen dat het verkeerd gaat/teveel tijd kost, dus de ROON server gaat mee....!!

En heb ook nog wel een server met LMS en dat heeft aardig wat herrie onboard, die kan ik wel mee nemen. Access point/router e.d.gaat/kan ook.
Maar of ik ook tijd heb om het neer te zetten?
Heeft Kingpin zelf niet een servertje?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mogelijk is dan de hoofdtelefoon / voorversterker / dac dan klaar en wil ik die draag mee nemen.
Hij is klaar en komt mee.
Ik heb begrepen dat Joram nog een versterker en speakers heeft waar deze bij kan om de set compleet te maken.
Veel tijd om demo's te geven zal ik niet hebben.
Is gewoon in te passen in de spullen die ik mee neem :beer:
Gebruikersavatar
Kingpin
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 11 aug 2019, 15:37

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kingpin »

hannesie schreef:
Henkjan schreef:
Kingpin schreef:
Heeft Kingpin zelf niet een servertje?
Ik zal van de week ff mn laptopje inrichten, zal wel goedkomen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door hannesie »

Ik kan dit dingetje in ieder geval meenemen, een volledig LMS server/ NAS en het is dan met echt 500 Gb schijf en beste muziek :kwijl:
LMS.png
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

:goedzo:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door SSassen »

/taalnazi modus aan

GB Hans, GB ...

/taalnazi modus uit
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door hannesie »

Je hebt helemaal gelijk, en dat doordat ik weer zit te klooien met zinnen en op de verkeerde plaats de correctie zet gaat het helemaal fout. :rofl:
Ik zal het nooit meer doen, nou ja waarschijnlijk niet. :lagge: :relax:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door RobertD »

ds23man schreef:
Ik heb er ook zin in!

Heb even eens zitten te kijken naar de reistijden met de verlaging van de snelheid medio half maart. Breda en Alphen gaan gewoon afvallen qua bezoek. Voor Breda betekend dat 1,5 uur extra heen en terug , Alphen een uur. Hengelo 40 minuten, valt nog te overzien...
Blijven eten en na 19:00 terugrijden, dan mag je weer lekker doorrijden.

Ik ga binnenkort aan de elektrische auto, dus dan wordt mijn reisplanning voor dit soort dingen sowieso anders.
robmtb
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 24 apr 2019, 11:18

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door robmtb »

Lijkt me interessant om hier eens te komen kijken.

Nooit wat gepost hier, maar wel her en der meegelezen en een en ander opgestoken.
sanderP
Berichten: 4
Lid geworden op: do 16 jan 2020, 12:36

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door sanderP »

ik meld me ook aan voor de luisterdag zaterdag as.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”