Denk dat jij 'wint'Shadow schreef:Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.
9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Urbanus?Barry2001 schreef:Denk dat jij 'wint'Shadow schreef:Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ondanks de afstand is het erg verleidelijk om ook te komen 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Gezellig!holco schreef:Ondanks de afstand is het erg verleidelijk om ook te komen
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
De Mordaunt Short's P6, 2x FA 253, Audio-GD Master1 pre en R8 DAC en de Mano Ultra streamer mee 
Pfffff, moet er niet aan denken aan al dat gesjouw
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Pfffff, moet er niet aan denken aan al dat gesjouw
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Oftewel zonder spulletjes.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ja meestal is er nog bezoek uit België die meer reisuren weg tikt als mij /Ik moet zeggen, ons, want vrouwlief komt ook weer mee, die was vorige keer ook zeer te spreken over de sfeer!
Hé Juh!hannesie schreef:Neem je alleen je eige mee...!!!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik denk dat je Luc bedoelt (forumnaam ff kwijt)Barry2001 schreef:Denk dat jij 'wint'Shadow schreef:Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.Barry2001 schreef:Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ja! M_cruiser, dat is ‘mHenkjan schreef:Ik denk dat je Luc bedoelt (forumnaam ff kwijt)Barry2001 schreef:Denk dat jij 'wint'Shadow schreef:Tja voor ons is Hengelo een eind weg maar zeker de moeite waard, iedereen moet die afweging zelf maken.Alhoewel, hoe heet de man uit Belgie, ben z'n naam ff kwijt. Komt ook nog wel eens langs.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hans!Kingpin schreef:Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.Barry2001 schreef:Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hij is klaar en komt mee.Kappa7 schreef:Mogelijk is dan de hoofdtelefoon / voorversterker / dac dan klaar en wil ik die draag mee nemen.
Ik heb begrepen dat Joram nog een versterker en speakers heeft waar deze bij kan om de set compleet te maken.
Veel tijd om demo's te geven zal ik niet hebben.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Nee, daar is niet in voorzien. Soms zetten deelnemers zelf wel eens wat op, maar over het algemeen is men zelfvoorzienend. Er is wel Wifi in het wijkcentrum, maar daar zou ik een demo niet op vertrouwen. Het wijkcentrum wordt in een grote verscheidenheid gebruikt, maar ik denk niet dat er echt serieus netwerkbeheer is.Kingpin schreef:Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.Barry2001 schreef:Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Goed nieuws!Kappa7 schreef:Hij is klaar en komt mee.Kappa7 schreef:Mogelijk is dan de hoofdtelefoon / voorversterker / dac dan klaar en wil ik die draag mee nemen.
Ik heb begrepen dat Joram nog een versterker en speakers heeft waar deze bij kan om de set compleet te maken.
Veel tijd om demo's te geven zal ik niet hebben.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Gezien de minder goede werking met de LMS software en de Alsa /Squeezelite voor de Soekris, wil ik niet het risico lopen dat het verkeerd gaat/teveel tijd kost, dus de ROON server gaat mee....!!Henkjan schreef:Hans!Kingpin schreef:Ja dat klopt. Ik neem beide wel mee.Barry2001 schreef:Kingpin, heb de 'Battery Power Supply' al eens op HT forum gezien toch, kan dat kloppen? Erg fraai gemaakt. Zou zeker gaaf zijn op de luisterdag, breng svp maar mee met de Tripath versterker, heb je erbij gezet. Welkom ook!
Even vraagje, hebben jullie daar een server draaien wbt streamen of neemt ieder voor zich een laptop mee voor het streamen van nummers?
En heb ook nog wel een server met LMS en dat heeft aardig wat herrie onboard, die kan ik wel mee nemen. Access point/router e.d.gaat/kan ook.
Maar of ik ook tijd heb om het neer te zetten?
Heeft Kingpin zelf niet een servertje?
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Is gewoon in te passen in de spullen die ik mee neemKappa7 schreef:Hij is klaar en komt mee.Kappa7 schreef:Mogelijk is dan de hoofdtelefoon / voorversterker / dac dan klaar en wil ik die draag mee nemen.
Ik heb begrepen dat Joram nog een versterker en speakers heeft waar deze bij kan om de set compleet te maken.
Veel tijd om demo's te geven zal ik niet hebben.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik zal van de week ff mn laptopje inrichten, zal wel goedkomen.hannesie schreef:Henkjan schreef:Kingpin schreef:Heeft Kingpin zelf niet een servertje?
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik kan dit dingetje in ieder geval meenemen, een volledig LMS server/ NAS en het is dan met echt 500 Gb schijf en beste muziek
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
/taalnazi modus aan
GB Hans, GB ...
/taalnazi modus uit
GB Hans, GB ...
/taalnazi modus uit
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Je hebt helemaal gelijk, en dat doordat ik weer zit te klooien met zinnen en op de verkeerde plaats de correctie zet gaat het helemaal fout.
Ik zal het nooit meer doen, nou ja waarschijnlijk niet.

Ik zal het nooit meer doen, nou ja waarschijnlijk niet.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Blijven eten en na 19:00 terugrijden, dan mag je weer lekker doorrijden.ds23man schreef:Ik heb er ook zin in!
Heb even eens zitten te kijken naar de reistijden met de verlaging van de snelheid medio half maart. Breda en Alphen gaan gewoon afvallen qua bezoek. Voor Breda betekend dat 1,5 uur extra heen en terug , Alphen een uur. Hengelo 40 minuten, valt nog te overzien...
Ik ga binnenkort aan de elektrische auto, dus dan wordt mijn reisplanning voor dit soort dingen sowieso anders.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Lijkt me interessant om hier eens te komen kijken.
Nooit wat gepost hier, maar wel her en der meegelezen en een en ander opgestoken.
Nooit wat gepost hier, maar wel her en der meegelezen en een en ander opgestoken.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
ik meld me ook aan voor de luisterdag zaterdag as.
