Die zou zijn in een meubelzaak hier in t dorp....ds23man schreef:Hoe staat het eigenlijk met de soldeercursus die je zou volgen?Henkjan schreef:Dat laatste is wel gebruikelijk voor wedstrijd speakers, sommige schakelen dan zelfs op de dag zelf nog forumgenoten in om t filter te solderen
Je moet toch ergens van winnen
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: In strijd met de Wedstrijdluidspreker 2020
Ja, die cursus heb je ook gewoon gedaan...Henkjan schreef:Die zou zijn in een meubelzaak hier in t dorp....ds23man schreef:Hoe staat het eigenlijk met de soldeercursus die je zou volgen?Henkjan schreef:Dat laatste is wel gebruikelijk voor wedstrijd speakers, sommige schakelen dan zelfs op de dag zelf nog forumgenoten in om t filter te solderen
Heel gaaf design Arno, doen!Arno schreef:Ideetje
Leuk ontwerp!Arno schreef:Ideetje
In mijn optiek zou dat een beetje ten koste gaan van het totale ontwerp. Maar ik snap je punt.Pjotr schreef:Leuk ontwerp!Arno schreef:IdeetjeAls het een tweeweg wordt dan zou je de sokkel weg kunnen laten en daarvoor een slanke chromen buis (dikke tafelpoot) kunnen nemen b.v. Het wordt dan een een stuk minder massief. Kwestie van smaak natuurlijk.
Er zit echter nog een gedachte achter, maar daar kom ik later op terug met nog wat plaatjes.
Ja dat snap ik wel. Het krijgt dan een hele andere uitstraling die voor jou juist misschien niet de bedoeling is. Klankmatig is het ook verschillend.
Ik heb dus nog twee subwoofertjes die niet mee mogen doen met de wedstrijd omdat ze niet meer te koop zijn, maar ik wil ze eigenlijk wel alvast een plek geven in de kast, om -later- met een aparte subversterker aan te sturen. De topkast alleen heeft ook niet genoeg volume voor wat ik van plan ben, dus die leent wat van beneden.Pjotr schreef:Ja dat snap ik wel. Het krijgt dan een hele andere uitstraling die voor jou juist misschien niet de bedoeling is. Klankmatig is het ook verschillend.
hahahaha ik lach me echt te pletter in dit draadje hier! Trouwens: mooie kasten Arno!!!
Ik zou mezelf niet zijn als ik bij m'n eerste idee zou blijven, dus hier de definitieve versie. CNC-progamma's zijn allemaal klaar, en gezien de tijd die begint te dringen, moet ik het hierbij maar laten.
- SSassen
- Contacteer:
Gaat dat niet omvallen Arno? Ziet er wat topzwaar uit?
Ben er niet bang voor.SSassen schreef:Gaat dat niet omvallen Arno? Ziet er wat topzwaar uit?
Maar ik kan altijd die steunvoet nog wat anders vormgeven als het nodig blijkt.
Grappig, ik krijg van die ideeën ook weer de kriebels.
viewtopic.php?f=3&t=11147&hilit=idunn&start=75#p1473348
viewtopic.php?f=3&t=11147&hilit=idunn&start=75#p1473348
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Tis weer eens wat anders, vind het wel wat hebben.
Hij lijkt mij ook iets topzwaar, ook optisch. Misschien een lichtere kleur?
Re: De strijd met de Wedstrijdluidspreker 2020
Uitgebreide documentatie van het project vergroot misschien wel de winkans.
Nou ongeveer zoiets
:
Nou ongeveer zoiets
Dikke tegel onderin leggen? Beetje beton erin gieten?SSassen schreef:Gaat dat niet omvallen Arno? Ziet er wat topzwaar uit?
Ik vind het een erg mooi model!!!! Wordt daar wel enthousiast van!
Ja hoor. Documentatie blijft helaas een beetje achter.dre schreef:Zit er nog een beetje beweging in?
Maar het filterontwerp is klaar, en de kasten staan in de eerste verflaag. Schilderwerk wordt experimenteel, dus dat is nog spannend.
Over de steunvoet ben ik nog niet tevreden, dus daar moet ik nog wat anders voor verzinnen.
Hoewel de kast een aparte vorm heeft die je niet snel na gaat maken in je schuur, is de opbouw toch wel heel erg zelfbouw. Ik heb de kast namelijk in elkaar gelijmd met ms-polymeerkit en geklemd met een paar stukjes schilderstape. 0 lijmklemmen nodig.
Re: Je moet toch ergens van winnen
Het begint erop te lijken dat ze morgen meedoen zonder dat ik ze zelf ooit heb horen spelen...