Hypex Fusion Plate amps
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hypex Fusion Plate amps
Het is gewoon dikke pech Walter, niemand wordt hier vrolijk van en ook Hypex zal er ongedekte tijd aan moeten besteden, beetje geven en nemen en blij wezen dat we in een land wonen waar garanties wat voorstellen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Een blik tomatensoep is afdoende.Walt schreef:Jij aast op een gratis kurkje of bybee begrijp ik?
Re: Hypex Fusion Plate amps
Had ik dat geweten had ik een blik bij die FA253 gedaan
ds23man schreef:Een blik tomatensoep is afdoende.Walt schreef:Jij aast op een gratis kurkje of bybee begrijp ik?
Re: Hypex Fusion Plate amps
Heb een XXLS 12 aangesloten op een FA252 en doorgelust naar een Arcam AVR.
Het volume op de FA252 moet ik helemaal openzetten naar +7 voor een goede laag. Is dit normaal?
NB ruimte is een woonkamer
Het volume op de FA252 moet ik helemaal openzetten naar +7 voor een goede laag. Is dit normaal?
NB ruimte is een woonkamer
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Welk type Arcam? De Fusion heeft 2volt nodig om vol uit te sturen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Ik zie in de spec's 1v of 2v output, zal wel ergens een setting zijn in het menu.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Zat even naar de verkeerde spec's te kijken, krijg je met meerdere modellen in 1 manual. De 550 heeft 1 volt...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Yep, tegenwoordig is 2 volt wel de standaard. Maar je kan met een soldeerbrugje op de fusion de gevoeligheid wel verhogen.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Mag ie wel opletten als er ooit een andere AVR komt die wel 2 volt uit stuurt lijkt me?ds23man schreef:Yep, tegenwoordig is 2 volt wel de standaard. Maar je kan met een soldeerbrugje op de fusion de gevoeligheid wel verhogen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
Dat moet ie toch wel kunnen onthouden en anders even een plakkertje op de plate amp.
1 volt is wel heel weinig trouwens, daar krijg je ook een NC400 niet mee vol uitgestuurd. Die heeft 2 volt nodig.
1 volt is wel heel weinig trouwens, daar krijg je ook een NC400 niet mee vol uitgestuurd. Die heeft 2 volt nodig.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Wat valt ter te winnen (ben niet sterk in techniek), maar heb wel iemand die het voor me zou kunnen doen?ds23man schreef:Yep, tegenwoordig is 2 volt wel de standaard. Maar je kan met een soldeerbrugje op de fusion de gevoeligheid wel verhogen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hypex Fusion Plate amps
In theorie alleen ruis. Maar zolang je die niet hoort is het geen probleem, zeker bij sub gebruik.
Re: Hypex Fusion Plate amps
Rob, ongeacht wel/geen ruis wil ik gaan voor het optimum ..... wanneer?Bertje schreef:Jahoor
Re: Hypex Fusion Plate amps
Heb je überhaupt aupt al laagboost EQ gedaan op die woofer? Die gaat niet vanzelf heel laag in gesloten behuizing.snapo6 schreef:Heb een XXLS 12 aangesloten op een FA252 en doorgelust naar een Arcam AVR.
Het volume op de FA252 moet ik helemaal openzetten naar +7 voor een goede laag. Is dit normaal?
NB ruimte is een woonkamer
