Ik vulde idd de verkeerde waardes in. Clio ziet er goed uit maar lijkt me voor mij echt niet nodig. Arte icm de set van rumoh werkt gewoon goed, ruim voldoende voor mij iigRob Dingen schreef:Ik kan je niet helpen met Arta maar als je net zoals ik geen computer nerd ben en serieus en vaak wil gaan meten schaf dan een Clio aan en je bent overal van af.
Wel klopt je Cable impedantie compensatoin niet, zet die beide eens op 0 of 0,1 en 1
Rob
Het moet een instelling of user abuse zijn want t heeft gewoon gewerkt.
alles opnieuw geinstalleerd, geen kabel compensatie ingesteld. Dit is het resultaat... eerder dacht ik dat de piek op de verkeerde plek zit echter zit de woofer in een gesloten kastje en is een piek op die frequentie niet raar toch ?
wel klopt de schaal gewoon niet toch, ding kan toch niet ineens 1 ohm zijn geworden....
