Hebben nog altijd geen gordijnen in de kamer dus het geheel klinkt nog wat hol zeker als er een aantal mensen op bezoek zijn en iedereen zit vrolijk te kwebbelen. Op zulke momenten word pas echt duidelijk dat we toch ECHT een paar gordijnen moeten gaan ophangen want het is om maf van te worden zo'n echobak.
Maar iig wilde ik mijn nieuwe plekkie even delen hier
