tl;dr: Ik ben Albert, en bezig met plannen om 2 monoblokjes te maken, die allebei een Kef Cresta 2 gaan aansturen
Ik ben al weer een poosje lid, maar heb me nog nooit voorgesteld blijkbaar :O. Op het internet gebruik ik vooral NoTrebel en Trebel als nicknames. In het echte leven ben ik bekend als Albert
Ik ben hier terechtgekomen bij een zoektocht naar een compacte versterker. Ik ben niet vies van zelfbouw, en aangezien ik niet echt kant-en-klaar kon vinden wat ik zocht (2 losse, en relatief kleine monoblokjes), leek het me een mooi plan om zelf wat te bouwen. De versterker die ik nu gebruik is veel te groot voor de plek waar die staat, en de speaker-relais houden er mee op
Het te vervangen setje is niet de enige in huis: In de woonkamer nog een mooie Philips 22RH802, aangesloten op een paartje 22RH496. Beide zijn niet van wereldklasse, maar ik kan met deze setjes prima van muziek genieten, dat lijkt me het belangrijkste
Ik ben op dit moment eerst nog bezig met het afronden van 2 andere projectjes, maar als die klaar zijn moet er toch echt wel een concreet plan (en het liefst ook alle componenten) zijn om daarmee verder te gaan
