Maar de meeste beleving had ik toch bij de Missions van Leo.
Heb een leuke dag gehad, lekker een beetje keuvelen en muziekje luisteren.
Lijstje is weer aangevuld
Dank aan de organisatie en aan Peter voor de grote buis.
Moderator: Beheerdersteam
Dacht dat het de pui in Vlaardingen was maar dat moet ik nakijken .gervenja schreef:Hallo Rik en Leo,
ik vond lijf in de pui ook een mooie opname.
Kan je dit nog ergens kopen of zo?
Heb al een beetje gegoogeld maar kom nog niet heel veel tegen.
de pui Rotterdam, Peter de vries en Joris Lutz
rikpost schreef:Dacht dat het de pui in Vlaardingen was maar dat moet ik nakijken .gervenja schreef:Hallo Rik en Leo,
ik vond lijf in de pui ook een mooie opname.
Kan je dit nog ergens kopen of zo?
Heb al een beetje gegoogeld maar kom nog niet heel veel tegen.
de pui Rotterdam, Peter de vries en Joris Lutz
Wij hadden Joris een keer op het werk ivb communicatie training (ja muziekanten moeten bijklussen )
Heb via hem de cd kunnen bemachtigen ,ik had hem ooit gehoord in een andere kroeg in Vlaardingen .
Maar ik kon er toen ook niet aankomen .
Ik kan je wel de Flac bestanden sturen via whe transfer .
Moet je me even P Emmen .
erik1977 schreef:Thanks voor de reacties tijdens de luisterdag.
Het geluid van de boohshelves kon me zelf eigenlijk niet bekoren maar ik heb ze toch maar meegenomen.
Dat de demping uit de poort ging knapte het geluid al aardig op en thuis heb ik het overtollig vilt weggehaald en het filter weer origineel gemaakt.
Ik had nooit verwacht dat het vilt (wat de poort half afsloot) zo'n enorm effect kon hebben.
Volgens Dré had ik eigenlijk een gesloten kast gecreeerd waardoor het laag enorm gedempt was.
Het laag is nu in balans met de rest en het geheel klinkt gewoon lekker!