Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
gervenja
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 20:13
Locatie: Den Haag

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door gervenja »

20191123_134605.jpg
Ik vond dit ook een mooie speaker mooi afgewerkt en klonk ook goed.
Maar de meeste beleving had ik toch bij de Missions van Leo.
Heb een leuke dag gehad, lekker een beetje keuvelen en muziekje luisteren.
Lijstje is weer aangevuld :)

Dank aan de organisatie en aan Peter voor de grote buis. ;)
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door rikpost »

gervenja schreef:
Hallo Rik en Leo,

ik vond lijf in de pui ook een mooie opname.
Kan je dit nog ergens kopen of zo?
Heb al een beetje gegoogeld maar kom nog niet heel veel tegen.

de pui Rotterdam, Peter de vries en Joris Lutz
Dacht dat het de pui in Vlaardingen was maar dat moet ik nakijken .
Wij hadden Joris een keer op het werk ivb communicatie training (ja muziekanten moeten bijklussen )

Heb via hem de cd kunnen bemachtigen ,ik had hem ooit gehoord in een andere kroeg in Vlaardingen .
Maar ik kon er toen ook niet aankomen .

Ik kan je wel de Flac bestanden sturen via whe transfer .
Moet je me even P Emmen .
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door erik1977 »

Thanks voor de reacties tijdens de luisterdag.
Het geluid van de boohshelves kon me zelf eigenlijk niet bekoren maar ik heb ze toch maar meegenomen.
Dat de demping uit de poort ging knapte het geluid al aardig op en thuis heb ik het overtollig vilt weggehaald en het filter weer origineel gemaakt.
Ik had nooit verwacht dat het vilt (wat de poort half afsloot) zo'n enorm effect kon hebben.

Volgens Dré had ik eigenlijk een gesloten kast gecreeerd waardoor het laag enorm gedempt was.
Het laag is nu in balans met de rest en het geheel klinkt gewoon lekker!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door Shadow »

Troels heeft zo’n dingetje met a-periodisch de laatste tijd ja... :lol:
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door johan283 »

rikpost schreef:
gervenja schreef:
Hallo Rik en Leo,

ik vond lijf in de pui ook een mooie opname.
Kan je dit nog ergens kopen of zo?
Heb al een beetje gegoogeld maar kom nog niet heel veel tegen.

de pui Rotterdam, Peter de vries en Joris Lutz
Dacht dat het de pui in Vlaardingen was maar dat moet ik nakijken .
Wij hadden Joris een keer op het werk ivb communicatie training (ja muziekanten moeten bijklussen )

Heb via hem de cd kunnen bemachtigen ,ik had hem ooit gehoord in een andere kroeg in Vlaardingen .
Maar ik kon er toen ook niet aankomen .

Ik kan je wel de Flac bestanden sturen via whe transfer .
Moet je me even P Emmen .

nu ben ik ook nieuwsgierig geworden.....
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door johan283 »

vond het weer een leuke dag! :D

hulde aan de organisatoren :goedzo:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen 2019 -> Zaterdag 23 November 2019

Bericht door Henkjan »

erik1977 schreef:
Thanks voor de reacties tijdens de luisterdag.
Het geluid van de boohshelves kon me zelf eigenlijk niet bekoren maar ik heb ze toch maar meegenomen.
Dat de demping uit de poort ging knapte het geluid al aardig op en thuis heb ik het overtollig vilt weggehaald en het filter weer origineel gemaakt.
Ik had nooit verwacht dat het vilt (wat de poort half afsloot) zo'n enorm effect kon hebben.

Volgens Dré had ik eigenlijk een gesloten kast gecreeerd waardoor het laag enorm gedempt was.
Het laag is nu in balans met de rest en het geheel klinkt gewoon lekker!
\:D/
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”