Als ik naar Alphen zou gaan wel jaanonamemouse schreef:Ik koop ze bij de Bouwhof in Zoetermeer. Zaterdag ben je er vlakbij.Shadow schreef:Waar koop je die?
https://www.bouwhof.nl/
Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Over het algemeen wel. Ik heb zelden klachten en laat eigenlijk zo'n beetje alles wat ik bouw daar zagen.Henkjan schreef:[OT] bouwhof zaagt toch ook vrij netjes?
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Zoetermeer beschouw ik als om de hoekanonamemouse schreef:Is Zoetermeer te ver voor je?
(ik zou niet voor spikes gaan maar voor schuifvoetjes. Veel makkelijker en spikes zijn eigenlijk helemaal niet zo goed voor je geluid)
Wat zijn/bedoel je met schuifvoetjes?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
sweet lake city en spike city zijn natuurlijk ook soul brothers, de nabij gekeken grote stad (waar de meeste inwoners vandaan komen) kijkt er op neer, maar ondertussen wonen de meeste er naar tevredenheid ruimer en voordeliger
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Absoluut. Ik werk in Rotterdam maar zou er voor geen goud willen wonen...Henkjan schreef:sweet lake city en spike city zijn natuurlijk ook soul brothers, de nabij gekeken grote stad (waar de meeste inwoners vandaan komen) kijkt er op neer, maar ondertussen wonen de meeste er naar tevredenheid ruimer en voordeliger
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Gretig gebruik gemaakt van het aanbod van Menno aka anonamemouse. Gisteren langs geweest en na een grote kop thee, we zijn beiden theedrinkers, aan de slag gegaan. Speakers uit de auto gehaald, gezien de ligging van zijn huis (niet gelijk auto toegangkelijk) moest er een aardige afstand overbrugd worden, je bent gelijk opgewarmd!
Achteraf fluitje van een cent.
Begonnen met zagen maar halverwege haalde Menno een brede plamuurmes tevoorschijn en stelde voor om het af te steken en dat was de hele clou, daarna was het easy come, easy go
Vervolgens naar Bouwhof voor wat inkopen en wat een leuke toko met een goede service, alleen hebben ze daar geen Pattex houtlijm ... wtf!
Aangezien het al lunchtijd was even gestopt bij De Burgemeester voor wat lekkers.
18mm watervast multiplex randen afgefreesd, afgetekend, voorgeboord, lijm gesmeerd en plaat erop geschroefd ..... klaar.
Thuis moet ik het nog afmaken oa. afdichten, schuren en verven.
Daarna wederom een grote kop thee en lekker geouwehoerd en naar muziek geluisterd.
Ook 2 van zijn meesterwerken kunnen bewonderen, SEAS Tri-Excel en de Bass Tube ........ ohohohohohohoh meer zeg ik niet.
Menno nogmaals bedankt voor al je hulp en de leuke kennismaking.
Achteraf fluitje van een cent.
Begonnen met zagen maar halverwege haalde Menno een brede plamuurmes tevoorschijn en stelde voor om het af te steken en dat was de hele clou, daarna was het easy come, easy go
Vervolgens naar Bouwhof voor wat inkopen en wat een leuke toko met een goede service, alleen hebben ze daar geen Pattex houtlijm ... wtf!
Aangezien het al lunchtijd was even gestopt bij De Burgemeester voor wat lekkers.
18mm watervast multiplex randen afgefreesd, afgetekend, voorgeboord, lijm gesmeerd en plaat erop geschroefd ..... klaar.
Thuis moet ik het nog afmaken oa. afdichten, schuren en verven.
Daarna wederom een grote kop thee en lekker geouwehoerd en naar muziek geluisterd.
Ook 2 van zijn meesterwerken kunnen bewonderen, SEAS Tri-Excel en de Bass Tube ........ ohohohohohohoh meer zeg ik niet.
Menno nogmaals bedankt voor al je hulp en de leuke kennismaking.
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Kom je nooit bij de Action ?
https://www.action.com/nl-nl/p/pattex-houtlijm-/
Wel mooi dat het opgelost is.
https://www.action.com/nl-nl/p/pattex-houtlijm-/
Wel mooi dat het opgelost is.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Waarom Action witte fles en bouwmarkten etc. gele fles? Wat is het verschil afgezien van kleur fles, produktdifferentiatie, ontbrekende ingrediënten of zoiets?ray5150 schreef:Kom je nooit bij de Action ?
https://www.action.com/nl-nl/p/pattex-houtlijm-/
Wel mooi dat het opgelost is.
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Geen idee. Het spul lijmt als de neten, heb er al iets van 4 sets luidsprekers en vele strekkende meters fineer mee gelijmd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
idem hier.
en ook prima geschikt voor het schoonmaken van LP's
en ook prima geschikt voor het schoonmaken van LP's
Re: Hulp bij vervangen "voet" onder frontspeakers
Henkjan schreef:idem hier.
en ook prima geschikt voor het schoonmaken van LP's
