CNC zaagklus midden Nederland
Moderator: Beheerdersteam
CNC zaagklus midden Nederland
Mijn vorige connectie is gestopt met CNC zagen .. ik zoek dus iemand die me kan helpen met een stukje CNC werk.
ik heb de DXF bestanden nog. Gewoon simple 25MM MDF
Het gaat om SUBS voor mijn quads, ik heb er al 2 , maar wil er nog 3 ivm een surround-setup
Wie o Wie helpt me deze maand uit de brand !
Groet en bedankt voor het meedenken ... Wim
ik heb de DXF bestanden nog. Gewoon simple 25MM MDF
Het gaat om SUBS voor mijn quads, ik heb er al 2 , maar wil er nog 3 ivm een surround-setup
Wie o Wie helpt me deze maand uit de brand !
Groet en bedankt voor het meedenken ... Wim
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Op dit forum even zoeken naar Audiomaniacs ook bekend als Frees Kees...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Audiomanics bedoel je denk ik.Leeuwarden schreef:Op dit forum even zoeken naar Audiomaniacs ook bekend als Frees Kees...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Ja klopt! Dit soort versprekingen krijg je als je Kees persoonlijk kentBarry2001 schreef:Audiomanics bedoel je denk ik.Leeuwarden schreef:Op dit forum even zoeken naar Audiomaniacs ook bekend als Frees Kees...
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Bedankt voor jullie reacties ...
Naar mijn idee doet opmaatzagen.nl geen kromingen , alleen recht of full_circles .. klopt dat ?
Hoe kom ik in contact met Audiomanics / Kees ... website ?
Groet !
Naar mijn idee doet opmaatzagen.nl geen kromingen , alleen recht of full_circles .. klopt dat ?
Hoe kom ik in contact met Audiomanics / Kees ... website ?
Groet !
Re: CNC zaagklus midden Nederland
yes, emotiva = pre_amp voor surround )) de B&W800's draaien op een Mark Levinson ))Henkjan schreef:Welkom Wim , mooie set . zie ik daar een Emotiva?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: CNC zaagklus midden Nederland
http://techgraphix.nl/quadesl schreef:Bedankt voor jullie reacties ...
Naar mijn idee doet opmaatzagen.nl geen kromingen , alleen recht of full_circles .. klopt dat ?
Hoe kom ik in contact met Audiomanics / Kees ... website ?
Groet !
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Alsublieft :quadesl schreef:Bedankt voor jullie reacties ...
Naar mijn idee doet opmaatzagen.nl geen kromingen , alleen recht of full_circles .. klopt dat ?
Hoe kom ik in contact met Audiomanics / Kees ... website ?
Groet !
memberlist.php?mode=viewprofile&u=647
http://www.techgraphix.nl/
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
opmaatzagen wist mij te vertellen dat ze inmiddels ook een CNC hebben, geen idee wanneer dat allemaal klaar is.quadesl schreef:Mijn vorige connectie is gestopt met CNC zagen .. ik zoek dus iemand die me kan helpen met een stukje CNC werk.
ik heb de DXF bestanden nog. Gewoon simple 25MM MDF
Het gaat om SUBS voor mijn quads, ik heb er al 2 , maar wil er nog 3 ivm een surround-setup
Wie o Wie helpt me deze maand uit de brand !
Groet en bedankt voor het meedenken ... Wim
Stuur anders even een PM, ik heb nog een contact in Almere
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Welke maat is dat ? ik kan tot 800x800 mm frezen, opspan bereik is 1000x1000mm
Is flevoland genoeg in het midden ?
Is flevoland genoeg in het midden ?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Eigenlijk veel te laat, maar ja .. die feestdagen, helemaal van slag en tussendoor aan de gang met de subs.
Geweldig geholpen door Jeroen (Toxic) .. fijne samenwerking en voor mij eens daadwerkelijk een CNC in actie gezien ..
heel tof .. vandaar toch nog even een round-up van de klus ..
Nogmals heel tof /toxic en fijn forum zo !
Grt Wim
Geweldig geholpen door Jeroen (Toxic) .. fijne samenwerking en voor mij eens daadwerkelijk een CNC in actie gezien ..
heel tof .. vandaar toch nog even een round-up van de klus ..
Nogmals heel tof /toxic en fijn forum zo !
Grt Wim
-
e-sonic
- Ook commercieel actief
- Berichten: 36
- Lid geworden op: di 05 okt 2004, 9:58
- Locatie: Oosterhout
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Bericht gestuurd naar Toxiq, maar blijft in de uitbox hangen??
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Totdat je bericht gelezen wordt blijft ‘ie in de uitbox staan.
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Het is niet mijn bedoeling om mensen tegen de schenen te schoppen maar het valt me een beetje tegen dat er segmenten zichtbaar zijn in de rondingen. Met een bovenfrees (en wat handig Fröbelwerk om een lange cirkelgeleider te maken) wordt dit een stuk strakker.
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Hmm. Lastig om te zien of de andere subs t ook hebben. Als dit zo is dan ligt t waarschijnlijk aan de DXF bestanden. Als je voor het renderen niet de juiste instellingen gebruikt dan krijg je inderdaad de segmenten te zien. Dat was ook het probleem wat ik in t begin met mijn cilinders ook had, maar met de juiste instelling is dit snel te verhelpen.SARK schreef:Het is niet mijn bedoeling om mensen tegen de schenen te schoppen maar het valt me een beetje tegen dat er segmenten zichtbaar zijn in de rondingen. Met een bovenfrees (en wat handig Fröbelwerk om een lange cirkelgeleider te maken) wordt dit een stuk strakker.
Maar achteraf zal t 'met de hand' moeten uiteraard.
Satefan
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Dat is met een schuurmachine en wat beleid toch ook makkelijk op te lossen ?
lijkt mij, tenminste.
lijkt mij, tenminste.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Als je segmenten ziet op een radius dan heb je een te klein aantal segmenten ingesteld in je CAD software.
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Zo'n vermoeden had ik alSSassen schreef:Als je segmenten ziet op een radius dan heb je een te klein aantal segmenten ingesteld in je CAD software.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: CNC zaagklus midden Nederland
Of je had helemaal geen segmenten moeten instellen... Als ik zulke DXF bestanden krijg (Autodesk-Autocad is er een ster in om krommen te vernaggelen) dan trek ik daar een Beziercurve overheen of programmeer een cirkeldeel... Maar ik ben hiervoor niet gecontact…
Kees
Kees
