Die koperen strips.. tja ik had nog 1,5mm dik liggen, daarmee komt de aarde al op 75mm2.. dat zachte koper is trouwens K*Tspul om te frezen, maar het is toch gelukt. Gelukkig hoeft 't geen lood te zijn, dat is helemaal troep om te frezen..(om maar in de sfeer van kernreactoren te blijven

)
Had trouwens vanavond ineens een behoorlijk stinkend rookwolkje: de condensator die al zijn hele vorige leven parallel aan de trafo hing (ik dacht " ik geef 'm nog een tweede leven" ) vond het nodig om een sigaar op te steken.. Ik heb 'm niet eens eervol begraven, gewoon buiten in de kliko… tering wat stonk dat ding.. Gelukkig had ik de kap toevallig niet op de voeding geschroefd, anders had het misschien nog erger geweest.. De zekering van 2AT bleef ook nog zitten… Dan maar zonder die C.. En nu draait hij alweer de hele avond..
Zag trouwens net op de foto dat ik de linker-boven-voorpoot nog niet vast gedraaid had.. snel even kijken… klopte: kon nog een anderhalve slag verder.. nu zit hij wel mooi aan, zoals het hoort.. (ziet er niet uit, zo'n kier..)
Kees