Haha, niks hoor. Er moet ook gewerkt worden. Weet je wel hoeveel zo'n buizenbak kost?democles schreef:Ik denk dat we te hard van stapel zijn gegaan![]()
Zwartoog is afgehaakt.
Ik wilde ook even goed kijken naar wat je zei. Als ik het goed begrijp dan komt het circuit bij de LM317 met de elco (na de diodebrug) er zo uit te zien: En dan één voor elk buisje. Op welke DC spanning heb je ze nou draaien?
(uit de specsheet https://www.digchip.com/datasheets/part ... 12-pdf.php).
Wat ik nog niet begrijp is waarom de In-pin van de LM317 in jouw schema aan de 250V vast zit?
De afmetingen van de componenten zijn behoorlijk inderdaad, heb al veel toeters en bellen alweer afgeschreven
+ je bent vrijer in het positioneren ervan in/op/aan de kast.Bert61 schreef:Ook met ringkerntrafo,s win je niet veel die kan je tegen elkaar zetten maar ze zijn 135mm rond en 3x135=415 mm
Wel wat gewicht Dat scheelt 2 slokken op een borrel
en dan +9V/1A voor de inschakelvertraging als ik jullie adviezen samenpak toch?Ah!buis schreef:Voor het voeden van twee versterkers in de stijl van demo 6N1-6N2-2xGU50 zou 't zoiets worden,
175-0-175 (350V met midden) 0,5A (voor muziek, niet voortdurend max uit)
60V 0,1A
2x 12,6V 2A
2x 0-6,3-8V 2A voor al of niet gelijkstroom gloeien.
Anne
Newbievraag weer: waar zorgt de hogere spanning voor, en hoe zit de relatie met het potentiëel te leveren volume?