Er komen gewoon platen over de breedte en de bodem is 30mm dik.Walt schreef:Hou er wel rekening mee dat de buiging op de voet moet worden opgenomen door de verbinding van de voet met de kast. Met een voet uit 1 stuk heb je daar geen last van, dan sluiten de buigingen kort in de voetplaat zelf.
Gr. Walter
het staal is 10mm dik,dus het is behoorlijk solide.
