Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 14 okt 2019, 21:09
ik dacht dat t een heisoog is
hannesie
Berichten: 17867 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » ma 14 okt 2019, 21:27
Ik geloof er niets van, heb je dan verf/lak op het metaal, of op de kast?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 15 okt 2019, 7:54
Verf op de kast....
Voeten moeten nog gemaakt worden......
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » di 15 okt 2019, 12:23
dre schreef: Groen is om te kotsen zo lelijk!
Wit heeft de voorkeur.
Is (of word) het uiteindelijk ook wit ?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 15 okt 2019, 18:06
Hij is zelfs al wit.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 15 okt 2019, 18:21
Je hebt wit en wit.....
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » di 15 okt 2019, 18:35
dre schreef: Hij is zelfs al wit.
Maar hoe wit ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » di 15 okt 2019, 18:43
Vijftig tinten wit....
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » di 15 okt 2019, 19:51
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 15 okt 2019, 21:11
Bestandsbron: https://cdn.webshopapp.com/shops/16598/files/263104505/de-ijssel-coatings-de-ijssel-double-coat-hoogglans.jpg?_ga=2.130680271.1141878564.1571166650-1081601835.1571166650
De DC800 zit er op.
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » di 15 okt 2019, 21:19
Ja, dat is wit.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 15 okt 2019, 21:23
Hagel wit!
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33826 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 15 okt 2019, 22:22
Anijshagel dus
hannesie
Berichten: 17867 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » wo 16 okt 2019, 0:30
Ik krijg het er koud van.......brrrrrr.
richard
Berichten: 11061 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » wo 16 okt 2019, 7:37
dre schreef: Hagel wit!
Wit, zonder voorvoegsel, gewoon wit.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 17 okt 2019, 21:44
Weer een stukje verder!
En de eerste ideeën voor de voetjes.......
De verhoudingen ben ik nog mee bezig.....
Douwe84
Berichten: 4873 Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort
Bericht
door Douwe84 » do 17 okt 2019, 21:50
Beste jongens, sexy hoor
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 17 okt 2019, 22:06
Dan denk ik ergens anders aan...
Mooie kasten Dre!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 17 okt 2019, 22:09
Dank je!
Ze gaan al lekker wegen trouwens!
hunter17
Berichten: 74 Lid geworden op: di 13 nov 2012, 8:24
Bericht
door hunter17 » vr 18 okt 2019, 8:28
Dré,
Is dit de DD-lak? Ziet er strak uit! Houd er in dat geval rekening mee dat iedere oneffenheid zich in een volgende laag aftekent.
Ik ben jaloers op je werkruimte!
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » vr 18 okt 2019, 8:31
Ziet er weer top uit.
MechanicalAnimal
Berichten: 3260 Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn
Bericht
door MechanicalAnimal » vr 18 okt 2019, 9:28
dre schreef: 20191005_092015.jpg
Weer een stukje verder!
wauw
Dat wordt wel wat als die units erin zitten
Ik ben benieuwd wat dit gaat worden t.o.v. die Uber-Termino's van je.
edit: heb je een plaatje van de kasten rechtopstaand?
Laatst gewijzigd door
MechanicalAnimal op vr 18 okt 2019, 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » vr 18 okt 2019, 10:18
Hou er wel rekening mee dat de buiging op de voet moet worden opgenomen door de verbinding van de voet met de kast. Met een voet uit 1 stuk heb je daar geen last van, dan sluiten de buigingen kort in de voetplaat zelf.
Gr. Walter
hunter17
Berichten: 74 Lid geworden op: di 13 nov 2012, 8:24
Bericht
door hunter17 » vr 18 okt 2019, 11:03
Oeps, niet goed opgelet. DD-lak dus...