Hey Anne, hoegaatie ?Ah!buis schreef:Tja, als je 't zo stelt, ipv CD of radio waarom niet zelf zingenPeter 53 schreef:Gewoon zoiets gebruiken, gek dat techneuten altijd de moeilijkste weg zoeken.![]()
Anne
Zelf zingen.... dan kunnen we dit forum gelijk helemaal opdoeken, als iedereen gaat beginnen zingen. Dat gaat tamelijk wat burenruzies veroorzaken, in al jullie kleine rijhuisjes bij elkaar!
Afin, ik dank jullie hartelijk voor de interessante bijdrages. Hebben we geleerd vandaag: men kan ook strijken met een radio, met een stuk gietijzer van een paar honderd jaar oud, men kan ook niet strijken, men kan strijken met een verlengdraad, met een netfilter zelfs, geweldig toch.
