strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

Bericht door Muug »

Ah!buis schreef:
Peter 53 schreef:
Gewoon zoiets gebruiken, gek dat techneuten altijd de moeilijkste weg zoeken.
Tja, als je 't zo stelt, ipv CD of radio waarom niet zelf zingen :lol:
Anne
Hey Anne, hoegaatie ? :D

Zelf zingen.... dan kunnen we dit forum gelijk helemaal opdoeken, als iedereen gaat beginnen zingen. Dat gaat tamelijk wat burenruzies veroorzaken, in al jullie kleine rijhuisjes bij elkaar! :mrgreen:

Afin, ik dank jullie hartelijk voor de interessante bijdrages. Hebben we geleerd vandaag: men kan ook strijken met een radio, met een stuk gietijzer van een paar honderd jaar oud, men kan ook niet strijken, men kan strijken met een verlengdraad, met een netfilter zelfs, geweldig toch. :lagge:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

Bericht door Peter 53 »

:lol: Zolang we elkaar niet tegen de haren instrijken
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

Bericht door Muug »

Peter 53 schreef:
:lol: Zolang we elkaar niet tegen de haren instrijken
Dat zou toch wel stinken me dunkt :-&
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

Bericht door Henkjan »

En dan stoort die weer...
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

Bericht door Pjotr »

Muug schreef:
Ah!buis schreef:
Peter 53 schreef:
Gewoon zoiets gebruiken, gek dat techneuten altijd de moeilijkste weg zoeken.
Tja, als je 't zo stelt, ipv CD of radio waarom niet zelf zingen :lol:
Anne
Hey Anne, hoegaatie ? :D

Zelf zingen.... dan kunnen we dit forum gelijk helemaal opdoeken, als iedereen gaat beginnen zingen. Dat gaat tamelijk wat burenruzies veroorzaken, in al jullie kleine rijhuisjes bij elkaar! :mrgreen:
Ho, ho, WIJ hebben geen strijkijzerprobleem! En wij gaan niet voor jou zingen, dat moet je dan echt zelf doen \:D/
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: strijkijzer jaagt Blu-Ray speler op stang.

Bericht door Muug »

Pjotr schreef:
Ho, ho, WIJ hebben geen strijkijzerprobleem! En wij gaan niet voor jou zingen, dat moet je dan echt zelf doen \:D/
:rofl: De buren zouden wat raar staan kijken, als hier op de binnenkoer een klompenkoor komt zingen terwijl ik strijk ! :rofl:
Plaats reactie