Nieuw lid

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

Peter 53 schreef:

Pfff,z*******ers...uhm....moeilijke mensen op dit forum
Welnee, vreemde humor, dat wel :wink:
Trek het je niet aan dus, doen wat je wilt :goedzo:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Hihi, geen alcohol, wel frisdrank of lege flesjes. Moet de volgende reactie genderneutraal zijn??
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

Nein! Bier, wurst, alles maar geen politieke correctheid aub :rock:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuw lid

Bericht door ray5150 »

Zouden asbakken met peuken nog wel toegestaan zijn ?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

Glad ijs :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuw lid

Bericht door ray5150 »

Een fles Amaretto en een pak Bifi erbij ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid

Bericht door ds23man »



:beer:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Die fostex membramen zijn van bananenpulp gemaakt, stoot ik hiermee niemand voor het hoofd??
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Nieuw lid

Bericht door ds23man »

Ligt er aan of er coke in verwerkt is.
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20190618_150258.jpg
20190618_165303.jpg
Ok, vanmiddag luidsprekers gemonteerd, zit nog geen demping in (is onderweg) maar kon niet wachten. Ze spelen nu op een cheap china buizenversterkertje waar ik normaal n oude stax hoofdtelefoon mee aanstuur. Valt niet tegen. Morgen maar eens in huiskamer op de yamaha aansluiten.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuw lid

Bericht door hardbats »

Ze zien er in ieder geval imposant en knap uit!
Waarom heb je voor de behuizing van de fe208 gekozen? En niet bijv de bk20 of de dallas 2?
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

hardbats schreef:
Ze zien er in ieder geval imposant en knap uit!
Waarom heb je voor de behuizing van de fe208 gekozen? En niet bijv de bk20 of de dallas 2?
Ik had van meerdere mensen gehoord dat de fe206en iets beter presteerde in de behuizing van de 208, persoonlijk vind ik deze behuizing ook mooier.
En met zijn hoogte van (met voet) 117 is het best n imposante verschijning, en niet onbelangrijk, het mocht van mijn vrouw, hihi
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Bericht door Wowly »

Hahahaha
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuw lid

Bericht door hardbats »

[quote="Peter 53]het mocht van mijn vrouw, hihi[/quote]
Dat is hier thuis nog wel een dingetje haha!
Dat had ik ook gelezen inderdaad. Ik vind de dallas 2 ook een mooie horn voor de fe206en.
Ben benieuwd hoe hij bij jou valt! Veel plezier er mee :rock:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20190620_170856.jpg
Pfffff, grotere boxen, dus audiomeubel paste niet meer.
Dus vandaag kleiner meubel opgehangen, alles aangesloten op de receiver, klinkt voorlopig prima.
Misschien ook nog kleinere hoorntjes bouwen als surround speakers, blijf je lekker bezig.
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Nieuw lid

Bericht door hardbats »

Ze zijn wel dominant naast het meubel haha.
Ziet er goed uit :goedzo:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Nieuw lid

Bericht door OpaBert »

Een paar meeuwen er op en een stuk touw erom
Zonder gekheid ziet er strak uit O:)
De LS ploeg heeft er een bekwaam lid bij :goedzo:
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20190622_175843.jpg
Zo,
Nu met frontjes en gedempt met pritex.
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

Niet tevreden met de opstelling, dus alles omgegooid. Hele dag werk, maar, Staat beter, klinkt beter. Zelfs vrouw tevreden.
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20190830_083130.jpg
Oops, nu met bijlage
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuw lid

Bericht door Shadow »

wauw! =D>
Peter 53
Berichten: 285
Lid geworden op: do 16 mei 2019, 20:07
Locatie: Tilburg

Re: Nieuw lid

Bericht door Peter 53 »

20200713_143530.jpg
Na n jaar eindelijk de bovenkant afgewerkt met stukje natuursteen. Vrouw ook weer tevreden, ze hebben niet zoveel nodig hoor :lol:
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: Nieuw lid

Bericht door Douwe84 »

Mooi hoor!
Plaats reactie