Welnee, vreemde humor, dat welPeter 53 schreef:
Pfff,z*******ers...uhm....moeilijke mensen op dit forum
Trek het je niet aan dus, doen wat je wilt
Moderator: Beheerdersteam
Welnee, vreemde humor, dat welPeter 53 schreef:
Pfff,z*******ers...uhm....moeilijke mensen op dit forum
Ik had van meerdere mensen gehoord dat de fe206en iets beter presteerde in de behuizing van de 208, persoonlijk vind ik deze behuizing ook mooier.hardbats schreef:Ze zien er in ieder geval imposant en knap uit!
Waarom heb je voor de behuizing van de fe208 gekozen? En niet bijv de bk20 of de dallas 2?